Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Problemet er ikke kvinnelige betjenter, men når det kommer til fysiske oppgaver er vi født med en fordel. Ikke at det gjør oss til bedre politifolk, men sånn er det nå en gang.

 

En jente på 60 kilo kan glemme å ta ned en mann på 100, i 9/10 tilfeller er det ikke mulig. Det å bli så likestilte at vi setter folk i fare er ikke smart, men diskusjonen er vanskelig å ta da man ofte blir misforstått.

 

Å sende 3 små jenter holdt ikke dessverre, de var ikke sterke nok fysisk. Jeg tror kvinner og menn har forskjellige kvaliteter som utfyller hverandre, og det å påpeke det burde være helt naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var bare trist å se og ingenting en strømpistol ikke hadde fikset.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor de på død å liv skal slåss på en gal manns premisser her, spesielt når de samlet kommer dårligere ut enn voldsmannen rent fysisk så blir jo dette bare korttenkt amatørskap. Skytevåpenet skal (i Norge) være låst i bilen og har selvfølgelig ingenting i denne situasjonen å gjøre, men batonger og strømpistoler skal holde mot en ubevæpnet sivilist uansett. Ihvertfall tilstrekkelig nok til at man får på sinnamannen håndjern, og da er det jo case closed.

 

PS. I Norge er det forøvrig vanlig at man patruljerer mann og kvinne sammen, antageligvis ikke så dumt, selv om mange politikvinner strengt tatt sikkert er sterkere enn mange menn sånn generelt.. :p

Endret av Thoto79
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fordommene dine viser seg å være sanne altså? Pussig hvordan det der fungerer.

 

Når man cherrypicker saker fra hele Skandinavia så kan man få de fleste fordommer til å stemme. Statistisk sett så er fordommene dine feil, og hver gang du ikke nevner de knivstikkingene i Norge som blir gjort av fulle nordmenn, så avliver Gud en kattunge.

Lenke til kommentar

 

Fordommene dine viser seg å være sanne altså? Pussig hvordan det der fungerer.

 

Når man cherrypicker saker fra hele Skandinavia så kan man få de fleste fordommer til å stemme. Statistisk sett så er fordommene dine feil, og hver gang du ikke nevner de knivstikkingene i Norge som blir gjort av fulle nordmenn, så avliver Gud en kattunge.

 

Det er jo nettopp statistisk de er riktige. Ja du så ofte fulle nordmenn knivstikker, vi kan jo nesten konkurrere med dette: https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017

Lenke til kommentar

Kanskje det hjelper å skrive "systematisk plukke ut" i stede. 

 

-Når man systematisk plukker ut saker fra hele Skandinavia så kan man få de fleste fordommer til å stemme. Statistisk sett så er fordommene dine feil, og hver gang du ikke nevner de knivstikkingene i Norge som blir gjort av fulle nordmenn, så avliver Gud en kattunge.

 

Mjau.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare det det er et eksempel på. Også et fint eksempel på feminisme dette, "vi kan gjøre alt det menn kan", nei dere kan ikke det. Jeg er en stor tilhenger av kvinnelige politibetjenter men de bør være klar over sine fysiske begrensninger. Du sender ikke kvinnelige politibetjenter til å håndtere en utagerende og voldelig mann.

 

Jeg er enig, for å ha dette avklart først.

 

Jeg har sett et par videoer tidligere også. En som bla var fra tbanen ett eller annet sted i sverige. Var noen security folk som ble slått med sin egen batong til slutt. Dette var dog en mann.

 

Det er jo ironisk, og må jo være ekstremt flaut at en enkelt sivil person klarer å legge samme person i bakken FOR politiet, for så at de ikke klarer å holde han der. I tillegg til at han hjalp til og hadde vært til stor hjelp etterpå, så klarer de å bortvise han fra situasjonen.... Hvor mye trening av teknikker skal til for å få til dette? Eller får de ikke lov til å gjøre noe som kan gjøre vondt på andre? 3 damer skulle klart å takle denne situasjonen i mine øyne. Men, de må ha litt bedre erfaring enn grunnkurs i arrestasjonsteknikker. Og de må også tørre å legge seg ned på bakken.

 

 

En avsporing, men jeg blir frustrert over at sikkerhetspersonell og politi ikke har mer erfaring enn dette. Selv om det er damer vi snakker om. 3 politidamer som får servert en person liggende på bakken skal ikke ha et problem her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...