Gå til innhold

ny eller brukt macbook pro 13,3?


Anbefalte innlegg

hei! tenkte meg å kjøpe mac da den vil bli brukt mye til skole, se på film og game litt som wow. men er usikker på om jeg skal kjøpe brukt eller ny?

 

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/MACBPMD101HA/apple-macbook-pro-13-3-md101?scid=EXT_DM_IPAPER

 

lefdal har tilbud, satt ned fra 10790kr til 7990kr

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54611456&searchclickthrough=true&searchQuery=macbook+pro+13

 

men hvis jeg skal kjøpe brukt, hva burde jeg se etter og hva pris burde jeg betale for en brukt en? burde jeg velge mellom quad core eller i5?

 

valget står mellom ny eller brukt. hjelp

 

men vil egentlig ikke bruke så mye penger, da jeg må spare

Endret av Jesper95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal ha Retina uansett, ville jeg utvilsomt gått for brukt. Sitter selv på en 2011 MBP med en rask SSD og den står ikke tilbake for gamer-pcen min hva gjelder surfing og jobbing. Det er lite å hente på ytelsen, hvis du ikke har planer om å spille på den da.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke skal ha Retina uansett, ville jeg utvilsomt gått for brukt. Sitter selv på en 2011 MBP med en rask SSD og den står ikke tilbake for gamer-pcen min hva gjelder surfing og jobbing. Det er lite å hente på ytelsen, hvis du ikke har planer om å spille på den da.

hva modell burde jeg velge da? og pris maks

Lenke til kommentar

 

burde man ikke ha kvittering med på kjøpet når man kjøper en så dyr mac?

Jo, du bør be om kvittering fra selgeren hvis du kjøper maskinen brukt.

 

han kjøpte den gjennom skolen så han fikk ikke noe kvittering sier han. og hvordan får jeg installert operativ systemet?

Endret av Jesper95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...