Emils. Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Kan diskuteres om Costa forstyrrer skuddet til Hazard, men utenom det så virker det greit.
el mindo Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Mange rare dommeravgjørelser ja, men vil ikke påstå at Chelsea har blitt bortdømt. Morsom første omgang og et sykt deilig resultat til pause. Gleder meg til andre, selv om jeg ikke føler meg trygg! COYS!
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Kan diskuteres om Costa forstyrrer skuddet til Hazard, men utenom det så virker det greit. Ja det er vel evt det men har sett mye verre utgaver av den "feilen", ikke ser Lloris ut til å bli forstyrret av det heller. Endret 1. januar 2015 av Solaar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Burde ikke Cahill hatt rødt nå forresten? Taklingen på Rose etter 2-1 og straffen er jo to soleklare gule. Eller var det ikke han som taklet Rose? Uansett rart å ikke gi gult på den.
Espp Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Cahill burde hatt gult for taklingen på Rose i hvert fall. Usikker på straffen. E: nå går telefon nesten i søpla. Den skriver bare mer og mer feil... Endret 1. januar 2015 av Espp
Espp Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Dette tar jo helt av.. Fy faen hvor god Kane er i denne kampen da! Rått
knipsolini Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Kjipt for Liverpool, men det er jævlig gøy å se Chelsea få juling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå