Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til neste år skal jeg ha fri i fellesferien, uansett hva. Note to self. Har ikke før i august i år, min egen feil er det å.

Samme her, et par uker ferie i slutten av august. Første sommer uten ordentlig ferie, føles ikke bra.

Skrevet

Tar dessverre ferie etter den uka her. To uker med mas og fjas og tull og tøys. Skulle gjerne vært foruten de to ukene merker jeg. Men en gang i blant må man vel gjøre noe for å glede dama au.

Skrevet

Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs! 

Husk å ta med deg paraplyen og godt med regntøy.

Skrevet

Noen bergensfolk her? Skal flytte til Bergen til høsten for å gå skole, så trenger å vite de beste plassene til å se fotballkamp, beste bar, beste café osv. Bare å fyre løs!

Bryggen Nightclub.

Skrevet

Det meste utenom Brann Stadion. 

Skrevet

Det meste utenom Brann Stadion. 

Haha, ja, blir neppe mange turer dit. Mente selvsagt puber! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...