Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17 år.

 

jeg er da så heldig å ha en vellstående far som tjener inn ganske mye i året. jeg skjønner ikke alt hat som jeg ser blant ungdommen i dag.. jeg vet at når man er enn så kalt ''pappa gutt'' så har man en snarvei til rikdom det skjønner jeg at folk missliker fordi noen jobber så hardt og ikke har en sjanse til å tjene like mye som når jeg er ferdig utdannet og jobber for pappa.

 

Jeg er flink på skolen og jobber hardt med å få gode karrakterer så jeg kan gå samme vei som pappa gjorde.

 

når jeg går på gata stirrer folk litt styggt på meg pga at jeg går i en jakke til over 15.000+ (PJ ) som jeg fikk av pappa... jeg går også ganske fargerikt i klær går mest i dyre skjorter,bukser også videre. alt det som forventes av en pappa gutt.. når noen spørr hvor jeg får alle pengene mine så svarer jeg jo ærlig ''pappa'' da trekker folk seg unna... har også faktisk hendt at foreldrene til en venn,dama også videre missliker meg har jeg fått høre av dem pga at jeg er den jeg er og er den så kalte ''pappa gutten'' folk spør om min framtid og hva jeg får når jeg blir 18 og alt det jeg svarer jo ærlig og sier hva jeg får har jo en anelse at de blir sjalue.. men fortsatt?

 

Jeg skjønner ikke helt hvor all den negativiteten kommer fra?

Jeg har blit oppvokst godt og akkurat som pappa vil, sånn typpisk høffelig som for eksempel at jeg skal kle meg ordentlig. betale for mat hvis jeg går på date også videre.

 

folk vil jo si at jeg har det enkle liv og de er sjalu på det, men er det nok grund til å trekke seg unna et menneske? fordi h*n har en vellstående far som er gavmild og snill til å kjøpe meg disse tingene.

 

 

 



Anonymous poster hash: 8f02b...1d4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell ikke imot folk med penger. Går vell for min del mer på oppførsel.