Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Litt tragisk dette , gutten ser jo faren sin lite i løpet av en måned og han betaler jo sønnen sin isteden for å tilbringe tid sammen med ham, at han da i tillegg ikke helt blir godtatt pga at han trolig omgåes andre ungdommer som ikke er like heldige økonomisk og som ser ned på ham er jo direkte trist.

 

Forumet viser jo også hvor lett vi kan kritisere , men hva med de av oss som bruker lett 5-6 tusen kroner på et skjermkort og må bare ha 2 til 3 i SLI fordi vi skal ha den absolutt beste ytelsen? Vi er ikke noe bedre rett og slett selv om vi flasher det i hardware eller andre ting.

 

Noen jenter bruker jo helt forferdelige summer på enkelte ting som diamantring eller en gullbelagt dildo ,men dette har jo ingenting med dem som person å gjøre.

 

Det er ikke så mange som makter å se bak det ytre skallet og se den virkelige personen som gjemmer seg bak...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ikke bry deg - de er bare misunnelige!

 

For noen kommer ting rekende på ei fjøl - for andre ikke.

 

Jeg er glad for forskjellene i samfunnet, vist ikke ville det bli svært trist og kjedelig. Når jeg ser ungdom med helt like jakker og frisyrer, med iPhonen i hånda blir jeg nesten dårlig. Har ingen egen karakter lenger?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Du vil få oppmerksomhet eller til og med respekt fra folk?

Bruk de 15 tusen til å kjøpe materialer og bygge en klatrevegg til felles bruk. Da får du respekt av folk. 

Prøv det par ganger og du kan finne ut at det gir deg flere gode følelser. 

Tja, hva mer? Olav Thon som forbilde? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...