Gå til innhold

Black Friday 2014 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Mine innlegg

Du kan bare legge til tråden som favoritt, knapp på toppen av tråden. Og evt. fjerne den fra favoritter igjen senere. Da slipper man slike innlegg, og svar som dette som ikke bidrar så mye til tråden ;)

 

Edit: Favoritt tråder blir vist sammen med/i "mine innlegg" (og har ett hjerte ikon).

Endret av Crowly
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Liten oppdatering før eksamens lesing fortsetter:

 

Proteinfabrikken er i gang med sitt Black friday salg

http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/crazy-weekend

 

Platekompaniet startet black friday salget i dag på nettbutikken.

Hvis du vil handle i butikk begynner salget dems i morgen.

http://www.platekompaniet.no/default.aspx?2612

 

Bruk kode PK-BLACKFRIDAY

 

Expert har kommet med priser på sitt beskjedne black friday tilbud

http://viewer.zmags.com/publication/24ea7926#/24ea7926/36

 

Galaxs 4+ 2222,- + diverse andre ting

 

Expert gjelder fra i morgen fredag, klarer ikke å se om det bare gjelder i butikk.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

*Mine innlegg

Du kan bare legge til tråden som favoritt, knapp på toppen av tråden. Og evt. fjerne den fra favoritter igjen senere. Da slipper man slike innlegg, og svar som dette som ikke bidrar så mye til tråden ;)

 

Edit: Favoritt tråder blir vist sammen med/i "mine innlegg" (og har ett hjerte ikon).

 

Personlig foretrekker jeg "Mitt innhold" i dropp-menyen man ser når man trykker på eget nick helt oppe til høyre, den er mer lettleselig (synes jeg) men her vises ikke tråder man har lagt til favorittlista. Merkelige greier.

 

Håper for øvrig at det kommer gode salg på harddisker og SSD-er, kontorstoler, kjøkkenutstyr (kniver plz) og verktøy. Regner med at jeg røsker til meg noen spill på Steam også... :wee:

Lenke til kommentar

 

 

*Mine innlegg

Du kan bare legge til tråden som favoritt, knapp på toppen av tråden. Og evt. fjerne den fra favoritter igjen senere. Da slipper man slike innlegg, og svar som dette som ikke bidrar så mye til tråden ;)

 

Edit: Favoritt tråder blir vist sammen med/i "mine innlegg" (og har ett hjerte ikon).

 

Personlig foretrekker jeg "Mitt innhold" i dropp-menyen man ser når man trykker på eget nick helt oppe til høyre, den er mer lettleselig (synes jeg) men her vises ikke tråder man har lagt til favorittlista. Merkelige greier.

 

Håper for øvrig at det kommer gode salg på harddisker og SSD-er, kontorstoler, kjøkkenutstyr (kniver plz) og verktøy. Regner med at jeg røsker til meg noen spill på Steam også... :wee:

 

Jernia, clasohlson etc har pleid å hatt tilbud før, men har ikke sett noe fra de i år. SSD og harddisk får du helt sikkert tak i, når det er så mange databutikker som har black friday salg.

 

Jysk har tilbud (men kanskje ikke den beste kvaliteten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...