Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre en kvinne om hun er gift. Hvis nei; spørre henne ut; hvis ja; ?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å seriøst bare gå inn på kontoret hennes snart... spørre henne om hun er gift eller noe... også sier hun kanskje ja til min store forskrekkelse... også burde jeg gjøre hva? Hva skal jeg gjøre hvis hun er det? Hva er det beste jeg kan gjøre for at hun ikke skal føle ting er så rarere enn det allerede er...? At når jeg går etterpå så er hun positiv i det minste... er det realistisk? Jeg vil jo henne ikke vondt hvis hun har det bra.

 

Burde jeg driti i hele greia? Jeg er ikke helt sikker på om hun er gift... men noen ting kunne kanskje tyde på det, men det er ikke skuddsikre bevis... burde jeg gjøre mitt ytterste for å finne ut dette uten å spørre henne? leie etterforsker-lignende-dude? Det er creepy da....

 

Hvis hun sier ja... kan jeg hele tatt våge meg å spørre om det er lykkelig ekteskap? Eller går jeg langt over streken? Går jeg langt over streken bare av å spørre om hun er gift???

 

Jeg tror jeg er irrasjonell nå pga. jeg føler så mye. Jeg trenger til en viss grad et profesjonelt forhold til henne i ettertid...

 

Jeg blir gal... fatter ikke hva hun har gjort med meg. Jeg likte henne ikke engang første gang jeg møtte henne, verken utseende eller væremåte. Hun er ikke stygg, men ikke hva jeg likte. Gradvis sier hun ting som gjorde at jeg likte henne mer og mer... og nå er hun det eneste jeg kunne tenke meg. Rart hvordan hjernen min syntes hun er penest av alt nå. Føler meg som dukke som ikke kan styre noe selv,,,

 

årsaken til at jeg har så lyst å bare buse inn er jo... hva faen har jeg å tape? jeg gir faen... men NEI jeg klarer det ikke. jeg må gå igjennom alle scenarioer. jeg ønsker ikke at hun skal føle ubehag... og jeg tror jeg gjør det ved å gjøre dette...

 

takk for hjelp folkens!!



Anonymous poster hash: 0af1d...dac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å spørre henne med et lurt smil - "Du er vel ikke singel du? ;)"

 

"Faktisk så er jeg det.." : Game on buddy

"Nei, er nok ikke det" : "Tenkte meg det" kan du si og så bare ease out of it.

 

Da legger man alle kortene på bordet, som er veldig dumt. Bedre å gjøre research og finne det ut på andre måter.

Lenke til kommentar

Finn ut hvor hun bor og så camper du en helg i en van utafor boligen, så finner du fort ut om det kommer en mann eller noen unger ut/inn :D

 

Eller så kan du bare spørre en kollega du er fortrolig med om de vet om hun er singel.

 

Ellers har dere fester eller julebord? Møter hun opp på disse? Hvis ikke så tyder det på familie

Lenke til kommentar

Å gjennomføre denne planen vil være meir eller mindre idioti.

Om det skulle vise seg at ho er ugift (og singel?) og at ho ikkje blir skremt av din mildt sagt direkte framtoning så vil du i beste fall bli sammen med henne.

I verste fall blir du avvist og må slutte i jobben din.

 

 

Her må du vege fordeler mot ulemper. Risikoen for å gjere noke som fører til at du mister jobber er svært stor. Kanskje må du seie opp jobben fordi det blir kleint å jobbe saman etter at du har blitt avvist.

Kanskje blir du ikkje avvist men må likevell bytte jobb sidan det ikkje passer seg å være i eit forhold med ein kollega. Kanskje ender du opp med å være så nærgåande at det blir ei personalsak der du blir oppsagt, osv.

 

Som minimum må du prøve å finne litt meir info om henne. Dette kan du lett gjere gjennom heilt vanlig samtale. Om du ber henne fortelle om kva ho gjer på fritida så vil det fort komme fram om ho er i eit forhold eller ikkje. Det vil også være mulig å bake inn eit spørsmål om hennes sivilstatus i ein heilt vanlig samtale.

Om ho ikkje vil svare deg på spørsmål om personlege ting så vil det være eit signal på at ho ikkje er interessert i deg på anna måte enn reint profesjonelt.

 

 

Alternativt så får du spørre henne under julebordet litt utpå kvelden. Om du blir avvist då så kan du skylde på alkoholen og late som du ikkje husker det på mandagen. På den måten blir det kanskje litt mindre kleint. Og sjølv om det viser seg at ho er godt gift så er det ikkje akkurat eit ukjent fenomen dette med å ha eit sidesprang med ein kollega under julebordet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dere jobber på samme arbeidsplass er det vel ganske uskyldig hvis du spør om hun har lyst til å spise lunsj sammen? Ellers er det vel andre muligheter for small-talk hvor det burde være relativt enkelt å styre samtalen inn på det emnet?

 

Å buse inn på kontoret hennes og spørre henne om hun er gift høres ut som en ekstremt dårlig ide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...