Gå til innhold

Har du ein psykopat i magen?


Anbefalte innlegg

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

 

Vil ikke sensurere det. Syns bare det ser kjempeteit ut. Volden i Last of Us er grusom men den er satt i en kontekst som ikke er "verden hater meg så nå skal jeg massakrere alle jeg ser".

Lenke til kommentar

 

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

Vil ikke sensurere det. Syns bare det ser kjempeteit ut. Volden i Last of Us er grusom men den er satt i en kontekst som ikke er "verden hater meg så nå skal jeg massakrere alle jeg ser".

 

Er du klar over hvor mange aliens Masterchief har drept. tror du hver gang du drepte en brute at det bare var et skudd for master chief.

 

Kanskje dette viser hva som egentlig må til for at noen skal klare og drepe noen.

 

Drone skytere og vietnam soldater har blitt sett på som monstre som voldtar og skyter uskyldige, nå er de veteraner. åsn vet vi at Master Chief ikke er en voldteks man og unge killer, ( som han er) etter alt vi har skytt på-

 

Hatred viser hvordan det ville vert visst dette var virkelige verden. og de som liker det er ikke monster, jeg husker de vennene mine som var extreme og så på de verste grindcore filmene og spilte Death Metal. var faktisk de snilleste. og jeg er fortsatt venn med de etter 10 år.

 

Dette er bare masse tull. la folk gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar

 

CEOen for selskapet bak Hatred beskyldes for å være nynazist-sympatisør... Bombe?

 

http://www.polygon.com/2014/10/20/7020277/ceo-behind-hatred-neo-nazi-anti-islamic-responds

Ja. Hva i guds navn og rike har en slik påstand med saken å gjøre?

 

 

En skal gjøre seg mer enn gjennomsnittlig vanskelig for å late som en ikke ser sammenhengen mellom at noen som lager et spill som minner om en "ABB simulator" også sympatiserer med nynazister/anti-islamister...

Lenke til kommentar

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

 

Du har totalt misforstått.

Lenke til kommentar

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

 

Jeg antar all denne spørringen og negativiteten rundt dette spillet er negativ fordi det du gjør i spillet er uten mening. Dette er et type spill som fort kan trigge en psykisk ustabil person til å potensielt gjøre noe selv. Spesielt i USA, hvor mange lever under dårlige forhold, livet går i dass, og hvor våpen er tilgjengelig overalt.

 

Dette spillet er for normale stabile mennesker bare ubehagelig eller interessant, alt etter hva en selv liker.

 

Men det store er hvilke konsekvenser spill kan få. Dette spillet oppfordrer i en høyere grad til vold enn de aller fleste andre spill med vold i. Et spill som Call of Duty (Bare et eksempel) er det også mye vold, men i CoD-serien har det du gjør en mening. Det er viktigere/mer spennende å klare å stoppe russerne, enn det er å bare drepe uten mening.

Lenke til kommentar

En ting jeg kjenner irriterer meg litt er overskriften til denne artikkelen. "Har du ein psykopat i magen?".

 

Som tilsier at om du ikke tar avstand fra dette spillet og er enig med dem som ikke liker det så er du en psykopat. For en kan umulig ha en annen mening eller syn på spill som underholdning en hva saueflokken har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg kjenner irriterer meg litt er overskriften til denne artikkelen. "Har du ein psykopat i magen?".

 

Som tilsier at om du ikke tar avstand fra dette spillet og er enig med dem som ikke liker det så er du en psykopat. For en kan umulig ha en annen mening eller syn på spill som underholdning en hva saueflokken har?

 

Jeg antar du reagerer like sterkt på Sim City-anmeldelser som spør: "Har du en byplanlegger i magen?" og Flight simulator-anmeldelser som spør "har du en en pilot i magen?" ?

 

Det vanker vel irritiasjon over saueflokken da også?

Endret av Zork
Lenke til kommentar

 

En ting jeg kjenner irriterer meg litt er overskriften til denne artikkelen. "Har du ein psykopat i magen?".

 

Som tilsier at om du ikke tar avstand fra dette spillet og er enig med dem som ikke liker det så er du en psykopat. For en kan umulig ha en annen mening eller syn på spill som underholdning en hva saueflokken har?

 

Jeg antar du reagerer like sterkt på Sim City-anmeldelser som spør: "Har du en byplanlegger i magen?" og Flight simulator-anmeldelser som spør "har du en en pilot i magen?" ?

 

Det vanker vel irritiasjon over saueflokken da også?

 

 

Nå er ikke akkurat det spillet noe som er såpass kontroversielt som dette spillet. Så dem koblingene blir humoristiske i motsetning til dette som er mye mer alvorlig.Noe både spillet og artikler om spillet forøvrig er.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

En ting jeg kjenner irriterer meg litt er overskriften til denne artikkelen. "Har du ein psykopat i magen?".

 

Som tilsier at om du ikke tar avstand fra dette spillet og er enig med dem som ikke liker det så er du en psykopat. For en kan umulig ha en annen mening eller syn på spill som underholdning en hva saueflokken har?

 

Jeg antar du reagerer like sterkt på Sim City-anmeldelser som spør: "Har du en byplanlegger i magen?" og Flight simulator-anmeldelser som spør "har du en en pilot i magen?" ?

 

Det vanker vel irritiasjon over saueflokken da også?

 

 

Nå er ikke akkurat det spillet noe som er såpass kontroversielt som dette spillet. Så dem koblingene blir humoristiske i motsetning til dette som er mye mer alvorlig.Noe både spillet og artikler om spillet forøvrig er.

 

 

Sim City handler om å spille som en byplanlegger - Flight simulator handler om å spille som en pilot.

 

Og - lik det eller ikke - Hatred handler om å spille som en psykopat.

 

Nå innrømmer jeg gjerne at jeg ikke er kvalifisert til å dele ut psykologiske diagnoser hverken på internett eller i det virkelige liv, men jeg tror vel ikke det er spesielt kontroversielt å fastslå at hovedpersonen i Hatred må, muligens iblandet noe annet, være psykopat.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei du har vel et poeng... Men det blir for litt mer alvor ut av det når en begynner å spøke med ord som psykopat. Og ikke missforstå meg, Hatred er et skrullete spill. Men det har like mye rett til å eksistere som fks Sim City mener nå jeg da...

 

Jo, men blir det ikke litt bakvendt å mene at et spill hvor man spiller en psykopat som slakter ned uskyldige mennesker skal ses på som det samme som Sim City/COD og møtes med et "so what?", mens man samtidig synes å bruke ord som psykopat blir for alvorlig?

 

En skal ikke "spøke med ord som psykopat" men det å lage et underholdnings-spill hvor man spiller som psykopat og slakter ned uskyldige mennesker som eneste mål er helt akseptabelt?

 

Jeg ser poenget (selv om jeg ikke nødvendigvis er enig) til de som mener slike spill bør kunne utgis, men det blir noe motstridende å forsvare et slikt spill samtidig som en reagerer på at det omtales som å "ha en psykopat i magen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så en sint mann, overbevist om at hans meninger er 100% de eneste korrekte, som roper til kamera i 8 minutter og gir de samme dårlige argumentene som har blitt brukt tidligere i denne tråden, var "jævlig bra" og "nailer det"?

 

Om dere ikke har fulgt med så har "det er jo det samme som mortal kombat/COD/whatever" blitt brukt, og argumentert mot, et utall ganger, ikke bare i denne tråden men i alle debatter om dette på nettet. At en skjegget mann roper det til kamera fører ikke debatten spesielt langt videre.

 

Eneste poenget han kunne hatt var rundt Texas Chainsaw Massacre-spillet. Han kunne hatt det poenget om det ikke var for at TCM ikke er et eksempel på at vi "alltid har spilt slike spill". Spillet ble en fiasko nettopp fordi det ble regnet som totalt uakseptabelt. De store aktørene boikottet det og selv ikke all gratisreklamen det fikk på grunn av at det var så kontroversielt klarte å redde det. Det er altså et eksempel på det stikk motsatte av hva han forsøker å hevde.

 

Så... "jævlig bra" og "nailer"..? Dere om det.

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...