Gå til innhold

Har du ein psykopat i magen?


Anbefalte innlegg

Så en sint mann, overbevist om at hans meninger er 100% de eneste korrekte, som roper til kamera i 8 minutter og gir de samme dårlige argumentene som har blitt brukt tidligere i denne tråden, var "jævlig bra" og "nailer det"?

Takk. Det var det jeg tenkte.

 

OMG, lol! Denne fyren har rett! Han har jo tatt seg tid til å filme seg selv og til og med lastet det opp på Youtube!

 

 

:hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

At noen skriver fanbrev til A.B. Breivik har ingen direkte innvirkning på den gemene hop eller meg personlig det heller, men det plager meg at det finnes slike idioter i verden likevel.

 

Ja, for å skrive fanbrev til Norges største massemorder kan sammenlignes med å spille et dataspill.

 

 

Vel, det har jo "absolutt null innvirkning på andre".

Lenke til kommentar

 

 

At noen skriver fanbrev til A.B. Breivik har ingen direkte innvirkning på den gemene hop eller meg personlig det heller, men det plager meg at det finnes slike idioter i verden likevel.

 

Ja, for å skrive fanbrev til Norges største massemorder kan sammenlignes med å spille et dataspill.

 

 

Vel, det har jo "absolutt null innvirkning på andre".

 

 

Nå kjenner ikke jeg folk som skriver fanbrev til ABB, men jeg hadde ikke gjort annet enn å ignorere. I verste fall kan man slutte å omgås med slike mennesker. Verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten er ikke spillet verre enn flere av dagens filmer. Hvor mange filmer har vi av Halloween og Texas Chainsaw Massacre? Handlingen i disse filmene er ikke noe bedre. I disse filmene har vi hovedpersoner som går rundt med maske foran ansiktet og dreper sivile personer uten annen motivasjon enn at det er gøy. Har dere samme fordommer mot folk som har glede av å se slike filmer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I filmer styrer du ikke handlingen selv. I spill derimot er det opp til deg hva som skjer.

 

Men det er vel med dette spillet som mange andre voldsspill. De aller fleste klar å skille mellom spill og virkelighet og det vil aldri være noe annet enn en noe makaber underholdning, og så har vi unntakene som kan komme til å utspille spillets handling i det virkelige liv.

 

Det skal bli bra ramaskrik den dagen en ny hendelse av skoleskyting skjer en eller annen plass iverden og dem finner spillet Hatred på pcen til vedkommende

Lenke til kommentar

Det skal bli bra ramaskrik den dagen en ny hendelse av skoleskyting skjer en eller annen plass iverden og dem finner spillet Hatred på pcen til vedkommende

Det er vel nesten mer et spørsmål om tid. Ikke nødvendigvis fordi Hatred faktisk har gjort vedkommende til en psykopat, men mer fordi en slik tittel vil spilles av de som også er psykopater.

Lenke til kommentar

 

At noen skriver fanbrev til A.B. Breivik har ingen direkte innvirkning på den gemene hop eller meg personlig det heller, men det plager meg at det finnes slike idioter i verden likevel.

 

Ja, for å skrive fanbrev til Norges største massemorder kan sammenlignes med å spille et dataspill.

 

 

Er nettopp slik tankegang som er problemet. Folk er ikke i stand til å skille virkelighet å piksler. Og det skumle er at det virker som det er mange av disse folkene... Men så lenge folk har slik tankegang så er det ikke noe vits engang å diskutere.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker dette spillet, det viser hvem som er helt fuckings dum i hodet og tror at dette er MASS MURDER!, når dette er i hvertfall det eneste konsoll spillet laget for 14 åringer.

 

Ærlig talt har jeg aldri blitt så irritert over arrogansen av gaming fans som dette.

The Last of us som er 10/ 10 har mer vold en dette. dette stiller bare så mange 1000 ikke 100 men 1000+ spørsmål, som hva i helvete er det gaming pressen vil ha ?

 

Vi som er folk fra Norge landet som er kjent for Black Metal, og hvor man lærer at de største extreme folkene egentlig er bare en helt vanlig person med skjegg og bart som elsker Beyonce men liker og spille litt Black Metal siden det er favoritten,.

 

Lever vi i 1800 tallet eller, når tid ble dette extremt ? jeg har sett mange filmer som er mye verre. hva er det som gjør dette spillet så galt.

 

 

Og mitt siste ord.

 

Jeg hater skrekk filmer og vold, men jeg er ikke så dum at jeg vil sensurere det på grunn av et par svake folk.

Vil ikke sensurere det. Syns bare det ser kjempeteit ut. Volden i Last of Us er grusom men den er satt i en kontekst som ikke er "verden hater meg så nå skal jeg massakrere alle jeg ser".

 

Er du klar over hvor mange aliens Masterchief har drept. tror du hver gang du drepte en brute at det bare var et skudd for master chief.

 

Kanskje dette viser hva som egentlig må til for at noen skal klare og drepe noen.

 

Drone skytere og vietnam soldater har blitt sett på som monstre som voldtar og skyter uskyldige, nå er de veteraner. åsn vet vi at Master Chief ikke er en voldteks man og unge killer, ( som han er) etter alt vi har skytt på-

 

Hatred viser hvordan det ville vert visst dette var virkelige verden. og de som liker det er ikke monster, jeg husker de vennene mine som var extreme og så på de verste grindcore filmene og spilte Death Metal. var faktisk de snilleste. og jeg er fortsatt venn med de etter 10 år.

 

Dette er bare masse tull. la folk gjøre hva de vil.

 

Jeg forbeholder meg retten til å synes at noe er teit og groteskt. Det er en subjektiv vurdering av meg. Og jeg kommer hverken til å spille eller snakke noe mer om dette spillet.

Lenke til kommentar

Utviklerne kan få samfunnet til å elske dette spillet ved hjelp av noen enkle grep.

 

1. Endre væremåten til karakterene i spillet slik at de oppfører seg som zombier.

2. Gi hovedpersonen i spillet i spillet et amerikansk symbol, og kall alle man skal drepe for nazister.

3. Få hovedpersonen til å slakte ubevæpnede terrorister fra midt-østen.

 

Problemet løst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...