Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo helt elendig ut. Lurer på hva utviklerene egentlig har bedrevet tiden med etter det ble utsatt 1 år. Det kan ikke ha vært for å kvalitetssikre online biten eller så mye annet i hvertfall, bortsett fra det visuelle da som faktisk er umåtelig pent. Men det holder selvsagt ikke i ett spill som dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det virker nesten som det er blitt en nisje med rendyrkede baneracere der det kreves masse terping for å mestre spillet fullt ut (og ikke minst der alle stiller med samme forutsetninger). Jeg for min del sammenligner dette spillet med WipeOut serien, bare på asfalt, og det er en veldig god ting.

Lenke til kommentar

Hadde håpet at vær oppdateringen skulle vekke interessen min for dette spillet, men nei. Regn pyttene er som sagt i en post lenger oppe malt på veien, ingen reaksjon når jeg kjører over pyttene i veien, og bilen reagerer som om det var tørre veier.

Jeg liker best å spille med bumper cam, og regn effektene som er i den modusen gjør at jeg får så dårlig sikt at det ikke er kjørbart.

Flopp of 2014, dette spillet skal bort neste boss-tømmedag.

Lenke til kommentar

Noen aktive klubber her?

 

 

 

Noen aktive klubber her?

 

Tviler på det. Er selv i en full klubb med diskusjon.no medlemer, men tror jeg er den eneste som er aktiv.

 

 

Jeg spiller "aktivt" selv, men ble med i en tilfeldig klubb siden diskusjon.no klubben var full. Blir gjerne med på å starte en ny om noen er interessert. Spillet er fantastisk, og med sesongpasset i boks, blir det lenge til Driveclub får ligge i fred.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert. Er bare level 9 ennå så har ikke spilt så mye. Men kanskje greit å være med i klubb fra start av så man får kjørt opp poeng og clublevel.

 

Er ikke veldig god men er ute etter moroa. Er heller ikke sikker på hvor aktiv jeg kan være til enhver tid da jeg er småbarnsfar med begrenset fritid.

 

Hva gir sesongpasset? Har lastet ned alle utvidelsene man fikk, men litt usikker på kjøp av sesongpass.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...