Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ok.
Blir et vanlig arkadespill hvord du sanker poeng/stjerner, låser opp nye baner og bedre biler.

Eneste som er synd er at Club-level ikke går opp når du spiller off-line. Og noen av bilene krever at du er Club-level 10 og 15 for å låse opp.
Føltes litt frustrerende å være høyt i fører-level, og likevel ikke få tilgang på club-biler før langt om lenge.
Og da ble det mye grinding og kjøre om igjen gamle baner for å få opp club-level.
Men hvis du spiller online fra starten av, så høyner club og fører-level seg side om side.

 

Men som sagt. Helt ok arkadespill offline.

Lenke til kommentar

Helt ok.

Blir et vanlig arkadespill hvord du sanker poeng/stjerner, låser opp nye baner og bedre biler.

Eneste som er synd er at Club-level ikke går opp når du spiller off-line. Og noen av bilene krever at du er Club-level 10 og 15 for å låse opp.

Føltes litt frustrerende å være høyt i fører-level, og likevel ikke få tilgang på club-biler før langt om lenge.

Og da ble det mye grinding og kjøre om igjen gamle baner for å få opp club-level.

Men hvis du spiller online fra starten av, så høyner club og fører-level seg side om side.

 

Men som sagt. Helt ok arkadespill offline.

 

Hvor mange prosent av bilene er det snakk om? Høres ut som en snål løsning.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye og si, blir vel ca 10% av bilene. En i hver kjøretøy"klasse", dermed 5 totalt. Ingen av disse er best innen sin "klasse", bortsett fra kanskje Golf GTI i kompaktlkassen. De beste bilene får du av å spille selv, så ikke stress over om du ikke får de med en gang.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye og si, blir vel ca 10% av bilene. En i hver kjøretøy"klasse", dermed 5 totalt. Ingen av disse er best innen sin "klasse", bortsett fra kanskje Golf GTI i kompaktlkassen. De beste bilene får du av å spille selv, så ikke stress over om du ikke får de med en gang.

 

Er ikke helt enig med deg.

Likte veldig godt. Golf GTI, Bentley, Pagani Zonda R, og ikke minst BAC Mono.

Det var BAC Mono jeg trengte for å få 3 stjerner i Lightweight Challenge. De fleste klarer 3 stjerner med Ariel Atom, men den klarer jeg ikke å styre. Sladder for intet.

Etter en 40-50 forsøk på å få 3 stjerner på Lightweight Challenge med Atom, brukte jeg 2 forsøk med BAC Mono, og så var de 3 stjernene i boks.

Lenke til kommentar

Joda, de er ikke dårlige de. Men det var ikke det som var poenget. Penget mitt var at ikke er essensielle, og de utgjør ikke en stor antall av bilene. Ingen av de er top av klassen sin dog, jeg står på det.

BAC Mono er kanskje lettere å kjøre, men det er få baner en kan greie bedre tider med BAC Mono enn med Ariel Atom. Kanskje veldig små baner, men når du lærer deg atom så er nå den bedre. Har ikke prøvd Pagani Zonda R, men spør du meg slår ingen andre biler i spillet Hemnessey Venom GT.

Lenke til kommentar

 

225/225 stjerner på bok, føles godt.

Gledes til flere utvidelser.

Wow, bra jobba. Har ikke gidde å gjort alle, mye på grunn av at jeg sleit litt med tidsløpene. Mulig jeg trenger bedre biler for å slå de beste tidene.

 

Brukte hele tiden den beste jeg hadde tilgjengelig da, satt opp til 1-2 timer på noen av de med rundetid.

Lenke til kommentar

Fikk endelig svar fra Sony support ang refundering av betaling for Driveclub:

 

Hei,

Takk for din e-post angå kontoen din hos Sony Enter Tina Movement Network (SEN).

I e-posten, angir du at du ønsker en refusjon av kjøpet av som du nylig gjorde på PlayStation Store. Dessverre står det i vilkårene for bruk (Terms of Service) for PlayStation Network som vi ikke kan gjøre refusjon på kjøp gjort på PlayStation Store på materialet er funnet å være defekt.

For referanse, kan du finne våre vilkår for bruk (Terms of Service) här.

Jeg håper at denne meldingen har vært nyttig. Hvis du har flere spørsmål, ta kontakt med PlayStation Support ved hjelp av kontaktinformasjonen nedenfor eller ved å svare på denne e-postmeldingen.

Vennlig hilsen


Daniel
PlayStation Support

Lenke til kommentar

Sikkert svensk kjørt igjennom Google Translate.

 

Liker denne: Dessverre står det i vilkårene for bruk (Terms of Service) for PlayStation Network som vi ikke kan gjøre refusjon på kjøp gjort på PlayStation Store på materialet er funnet å være defekt.

 

Ok, så de kan ikke gjøre en refusjon når de har solgt meg en defekt vare. Blir som å kjøpe en ny bil med defekt motor og så kan man ikke klage for det stod i avtalen at det ikke gikk ann.

Lenke til kommentar

EDIT: Såg nå at den er noen dager gammel, så dere har kanskje allerede fått med dere dette.

 

 

Så var dommens time her, litt om kompensasjoner vi får etter totalfiaskoen av ett spill ble lansert :

 

 

https://www.facebook.com/driveclubofficial/posts/726036460814050

 

Hi everyone,

 

The team at Evolution continues to work diligently to resolve all of the server issues. We know you have all been extremely patient and understandably frustrated during DRIVECLUB’s launch, and to show our appreciation for the support during this challenging time, we will be offering the premium DLC packs for November (25th November-SCEA/26th November-SCEE/27th November-SCEJ) free to those who purchased the full game.

These premium DLC packs – The Ignition Expansion Pack and Photo-Finish Tour Pack along with two livery packs – will give you a total of five new cars, 22 new tour events, 10 new trophies and 10 new livery items to play with online and offline.

The Season Pass will be extended to include four extra packs in July 2015 to ensure players who purchased the pass get everything that was promised. So on top of the free DLC in November, the Season Pass will still include 38 cars, 176 tour events and 80 unique liveries.

On Tuesday we will also be releasing our next game update which includes our first round of player requested feature updates.

In addition to Photo Mode, which will allow you to share your most thrilling moments with your friends, we will be adding:

• Improved multiplayer collision physics to reduce frustrating spin-outs
• Adjustments to soften the corner cutting penalty system
• Options in the club menu to view everything your club has unlocked
• A fix to allow all club owners to update their club badges

This update also includes the first new tracks, which we announced back in September as part of our plans to keep supporting and expanding the game as you play. These include the following free new tracks for online and offline play (also playable in reverse):

• India – Yedepalli
• Scotland – Wester Ross
• Chile – Los Pelambres

Although currently we do not have an update regarding the timing for the launch of the PS Plus Edition, we are continually working on improving the server capacity to enable us to launch the PS Plus Edition as quickly as possible.

Once again, thank you for your support. We are truly sorry that the road to delivering the full DRIVECLUB racing experience on PS4 has been such a rocky one.

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...