Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen


Selvin

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Mange som spiller driveclub for tiden? Har spilt mye siden det ble lansert, og for hver patch blir det bedre og bedre. Spillet ser helt fantastisk ut, og gir en herlig fartsfølelse. Pga ventingen på servere og greier så har de i tillegg laget massevis av ekstrainnhold gratis til spilleren, bare offline har man sinnsykt mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg kjøpte dette spillet med en gang det kom ut og spilte det kanskje 2 ganger før jeg ga det opp. Virket som det har blitt mye bedre nå, men det er en ting jeg lurer på. Hva er forskjellen på det jeg kjøpte med en gang det kom ut og Driveclub Playstation Plus Edition som nå ligger ute gratis med Playstation Plus? 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter å lest skuffelser rundt om på nett droppet jeg å kjøpe driveclub,men så prøvde jeg ps+ versjonen å til min store overraskelse likte jeg det..jeg gikk så for betalt versjon å må bare si jeg digger det VILT!dette må være min største overraskelse,jeg hadde null forventninger til spillet og kan bare si at det er lenge siden jeg har viet så mye tid på ett bilspill uten å bruke ratt:) de må ha luket unna alt av problemer for spillet funker helt problemfritt..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen som spiller (eller ikke, behøver jo ikke å spille aktivt, bare å bli med i klubben min) men ikke har en klubb? Jeg er eneste medlem i klubben min, og den er derfor ikke aktiv. :hrm:

Spilte sinnsykt mye før, fantastisk spill! Men meldte meg ut av klubben jeg var i, så kan joine din når jeg kommer på. Er Level 40, eller 50.. dont remember

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...