Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Hexacore, håper du ble fornøyd. Selv om det etterhvert ble klart at det ikke var den gaven du ønska deg, Jeg hadde ingen anelse om det var trolling eller ikke. Hu dama på Kondomeriet forsto greit hva konseptet gikk ut på. Håper du får utbytte av den. :laugh:

 

Min SS: Takk for brusen. Her oppe i de 2 øverste fylkene selges ikke Oskar Sylte.

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar

Vel Hexacore, håper du ble fornøyd. Selv om det etterhvert ble klart at det ikke var den gaven du ønska deg, Jeg hadde ingen anelse om det var trolling eller ikke. Hu dama på Kondomeriet forsto greit hva konseptet gikk ut på. Håper du får utbytte av den. :laugh:

 

Min SS: Takk for brusen. Her oppe i de 3 øverste fylkene selges ikke Oskar Sylte.

Vi har oskar sylte i mo i rana.

Lenke til kommentar

Tusen takk til Lykke-Lita! Gavekortet slo godt ann, og det fine kortet varmet både meg og kona :)

Så koselig å høre :) Ville egentlig være litt mer kreativ enn gavekort, men siden du ønsket det tenke jeg det var greit. Håper du får brukt det på noe du vil vi ha.

 

Tusen takk igjen til traskas waits for alice for bøkene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for gaven, Rudi. Usikker på om jeg kommer til å strikke noe skjerf, da jeg ikke har strikkepinner, men garn er kjekt åkke som. Kan fingerhekle. :wee:

 

Jeg glemte å kjøpe strikkepinner :( Burde lagt ved instruksjoner for fingerhekling i stedet, haha.. Håper skjorta og smurfene falt i smak!

Lenke til kommentar

 

Takk for gaven, Rudi. Usikker på om jeg kommer til å strikke noe skjerf, da jeg ikke har strikkepinner, men garn er kjekt åkke som. Kan fingerhekle. :wee:

 

Jeg glemte å kjøpe strikkepinner :( Burde lagt ved instruksjoner for fingerhekling i stedet, haha.. Håper skjorta og smurfene falt i smak!

 

Absolutt. Smurfene står oppstilt med de andre smurfene mine, skjorta henger i skapet, sjokoladen forsvant MEGET fort. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kom hjem fra juleferie og fant en hyggelig overraskelse i posten.

attachicon.gif2015-01-01 21.56.08.jpg

Tusen takk til min SS! Er allerede i gang med første bok :)

 

Bra du likte dem :D

btw bestilte bøkene i midten av november, men fikk de ikke før 22 des, grunnet feil i systemet :/ derfor de kom litt sent, beklager det :/

 

 

Ikke noe problem. Regna jo med at ting var på gang, og det var uansett en hyggelig overraskelse å komme hjem til :)

 

Ja og forresten, "The Sleeper and the Spindle" var akkurat en sånn søt eventyrfortelling med en vri, som jeg forventa fra Gaiman.

Endret av Leftie
Lenke til kommentar

 

Da vil jeg takke Efreti da, for den fantastiske gaven :D

 

Skal kjøpe ramme imorgen, også er det rett opp på veggen.

Har sett etter et sånt bilde i eeevigheter... :p

Jeg er kjempeglad du var fornøyd med størrelsen og kvaliteten!

 

Altså, bare for å ha nevnt det, det var uten tvil den beste gaven jeg fikk i år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da vil jeg takke Efreti da, for den fantastiske gaven :D

 

Skal kjøpe ramme imorgen, også er det rett opp på veggen.

Har sett etter et sånt bilde i eeevigheter... :p

Jeg er kjempeglad du var fornøyd med størrelsen og kvaliteten!

 

Altså, bare for å ha nevnt det, det var uten tvil den beste gaven jeg fikk i år!

 

Det gjør meg utrolig glad å høre. Takk!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...