Gå til innhold

Forza Horizon 2


Hakonnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tiltak. :)

Gleder meg noe voldsomt til FH2. Det er en av hovedgrunnene til at jeg gikk til innkjøp av en Xbox One nå i september.

EDIT: Ved nærmere ettertanke er det mulig at denne skulle ha vært plassert under "Generell spilldiskusjon"? La den nå her siden Fm5 tråden ligger her. :p

Tråden er på rett plass. FH2 kommer kun til Xbox One og 360.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

EDIT: Ved nærmere ettertanke er det mulig at denne skulle ha vært plassert under "Generell spilldiskusjon"? La den nå her siden Fm5 tråden ligger her. :p

Tråden er på rett plass. FH2 kommer kun til Xbox One og 360.

Flott, det var konklusjonen jeg også kom frem til. :)

 

 

Demoen var bra, og alt av trailere og bilder ser unektelig bra ut. Digger FM5, men Horizon kommer som et friskt pust med et litt mer useriøst og morsomt gameplay. Gleder meg :)

 

Husk at dere som har Xbox'en satt opp mot USA kan forhåndsbestille spillet for bare 60 dollar.

Jepp, det er allerede installert og klart til bruk den 30.Sep, Selv gikk jeg for ultimate edition som kostet 89$ og inneholder spill + VIP + Carpass.

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Jeg liker også spillet veldig godt så langt. Eneste irritasjonsmomentet jeg har er at når slo av kontrollen når jeg skulle ut en rask tur, og kom tilbake for å slå på kontrollen og spille videre, så var det null reaksjon uansett hvilke knapper jeg trykte på. Måtte slå av og på xboxen for at det skulle funke.

Lenke til kommentar

Koste meg stort med spillet de timene jeg fikk i går!

Veldig avslappet spill, og veldig artig. Helt ålreit kjørefysikk, og deilig grafikk. AI'en er jeg så langt ikke veldig fornøyd med. Det virker som de ikke "ser" deg. Kjører utrolig voldelig, og jeg blir påkjørt litt for ofte. (Er av typen som prøver å holde "clean racing").

Syns også veldig synd på innbyggerne i byene du besøker. De får hard medfart på veiene :p

 

Forza Spin var et artig tillegg. Vunnet noen små summer CR, men også en Mk2 Golf :w00t:

Noen som har vunnet noe fett? Var nærme 200,000 CR en gang, og ser du bl.a kan vinne en P1.

Lenke til kommentar

Liker spillet så langt. Minner meg mer om Dirt 2 enn første Forza Horizon gjorde i grunn. Liker også at man kan vinne biler på spins. Vunnet en bil, ikke en særlig bra en men en Audi Quatro som var grei å bruke til et par race i terreng.

 

Merkelig. Spilte du Horizon 1 mye? Selv rundet jeg det og har nå spilt over 50% av FH2 og synes de føles veldig like. Dirt sammenligningen ser ikke jeg.

Endret av Knuttsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...