Gå til innhold

Gratis spill og bra tilbud tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som liker fly simulatorer og WW2.

Cliffs over dover blitz og desert wings-Tobruk kan fåes i bundle for litt over 200kr.

En av de få simulatorene om dagen som lar deg fly de tidlige WW2  flyene som E modellen av Me109, de tidligste modelene av Spitfire  og Hurricane. Til og med dobbelt dekkere som Gloster Gladiator (flyet Norge prøvde å forsvare seg med 9. April 1940) også eneste simulator som tar for seg Battle of Brtian. Med Tobruk får man god tilgang på franske og italienske fly,  samt mye annet. Også bombefly er mulig å fly.

Spillet kommer med rundt 30 kampanjer, du kan til og med prøve å forsvare Frankrike i mai 1940 mot overveldende odds  eller fly som Italiener i Nord Afrika.

I løpet av hørsten/vinteren kommer det en enorm oppgradering med VR støtte, 4k fly modeller og terreng, truesky himmel grafikk/fysisk. Samt speed tree trær. Jeg tester beta'n for dette og det virker veldig lovende. 

Også en av de få moderne fly simulatorene som lar deg ha kamper på godt over 100 fly.

 

https://store.steampowered.com/app/754530/IL2_Sturmovik_Cliffs_of_Dover_Blitz_Edition/

Lenke til kommentar
Sitat

We would also like to pitch our part to this and remind you that you can claim The Witcher: Enhanced Edition for FREE!

In order to do so visit our GWENT Welcome Bonus which by subscribing to the GOG Newsletter allows you not only to claim The Witcher: Enhanced Edition but also a free GWENT Card Keg!

Må melde på nyhetsbrev for å kunne claime ser det ut som. Og først legge til GWENT: The Witcher Card Game i spillbiblioteket. Det er et gratisspill.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Siden det ble litt mye diskusjon om hvor å kjøpe steam nøkler så tenkte jeg det var like greit å splitte det til en ny tråd. Kom gjerne med innspill der :)

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

GOG gir bort  King of Seas i rundt 35 timer til i skrivende stund.

https://www.gog.com/#giveaway

De har forresten også over 4500 titler på opp til -90%

Om du liker gamle adventurespill har de faktisk den beste versjonen av Blade Runner (3 CD)

Edit: Steam sitt vintersalg starter forresten den 22. Desember kl. 1900 norsk tid (10AM PT)

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
vidor skrev (På 18.12.2022 den 3.21):

Edit: Steam sitt vintersalg starter forresten den 22. Desember kl. 1900 norsk tid (10AM PT)

Har ikke brukt Steam på årevis, men pleier det være gode tilbud på store spill på dette salget? Jeg har noen nyere titler på ønskelista som jeg vurderer, men ikke før de havner under 300,-

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Sid Meier’s pakke gjennom HumbleBundle for Steam.
Den inneholdt bl.a. Sid Meier’s Civilization® VI, noe jeg har fra før, så derfor tror jeg at jeg kan gi disse nøklene videre til noen.
Er snakk om Civilization® VI + div DLCs

(Litt usikker, ref over, så kan ikke garantere noe, men send melding så sender jeg over noen keys til Steam.)

Lenke til kommentar
1 hour ago, Nimrad said:

Har ikke brukt Steam på årevis, men pleier det være gode tilbud på store spill på dette salget? Jeg har noen nyere titler på ønskelista som jeg vurderer, men ikke før de havner under 300,-

Tror nok tilbudene kommer til å være litt bedre i år, rett og slett fordi folk er mindre betalingsvillige og primært fordi dem om selger spill er avhengige av inntekt slik at dette styres primært av demand som selgerne allerede vet er noe lavere. Steam tjener så mye på  sin cut året rundt at de kunne vel brydd seg mindre.

Som regel pleier jeg å plukke noen Valve-titler som de selger grisebillig mot normalpris og det som er av uspilte titler som selges til til low+ til medium- pris som jeg enda ikke har kjøpt av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...