Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - Ett fastobjektiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går helt fint. De er ikke så fornøyd med mer enn 4 bilder pr posting her på forumet. (jeg har i hvert fall fått påpekning på det tidligere)

Regelen er vel max 5 bilder pr. post, kfr. det som står i innledningen for månedstrådene!

Utdrag;

• Du kan ha med et til fem bilder per post.

Hvorvidt det er samme begrensing i fest-trådene, vet jeg ikke, men jeg tror ikke det er det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er at alle bildene i festene skal være tatt på hver sin dag. Om du laster opp bildene daglig eller flere på en gang betyr ikke noe - det viktige er når de er tatt

Skrevet

Ja det er det jeg synes er så spennende at man blir litt sparket ut for å utfordre seg selv til å ta bilder daglig. (Heldigvis stiller jeg i pingle klassen, så jeg slipper å gå ut så ofte...)

Skrevet

Ja det er det jeg synes er så spennende at man blir litt sparket ut for å utfordre seg selv til å ta bilder daglig. (Heldigvis stiller jeg i pingle klassen, så jeg slipper å gå ut så ofte...)

Jeg har meldt meg på som pingle jeg også. Men har faktisk klart å ta 5 bilder så langt ...

Skrevet

Jeg har meldt meg på som pingle jeg også. Men har faktisk klart å ta 5 bilder så langt ...

Nå har jeg i dag vært på 3 bomturen uten å finne elg i dag, så innsatsen har vært større enn leveransen... Man får jo tatt andre bilder, men man blir ikke glad for gråstein når man er på gulljakt.

Skrevet

Off Topic her kanskje: Får ikke til å legge bilde på Flickr i dag, har prøvd to nettlesere, er det min PC det er noe i veien med tro - eller ligger Flickr nede i dag. (Jeg kommer inn på andre web-sider)

Skrevet

Off Topic her kanskje: Får ikke til å legge bilde på Flickr i dag, har prøvd to nettlesere, er det min PC det er noe i veien med tro - eller ligger Flickr nede i dag. (Jeg kommer inn på andre web-sider)

Kom ikke inn for en liten stund siden, men nå funker det.

Skrevet

Kom ikke inn for en liten stund siden, men nå funker det.

Tusen takk, da fikk jeg konstatert at det ikke var min PC - kom inn nå, men den har vært borte lenge her tror jeg.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...