Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk nå 46 sek på Ultra-Turbo settings i bios, og en klokkefrekvens på 3380mhz. fikk like mange sek på 3400mhz. FSB på 179 og 180mhz.

 

har prøvd å spørre før: Tjener man et/flere sekunder på å ha to rambrikker og kjøre i dual?

XP2500+ klokket til 200*12=2,4ghz med to stk 256mb pc3200 CH-5 i dual: 45s

XP2500+ klokket til 200*12=2,4ghz med en stk 256mb pc3200 CH-5: 46s

 

Nå har jeg målt dette til deg! Snill er jeg!

 

DrErling :yes:

Lenke til kommentar
Nåh, jorgenidahouse, er du slått! Hva sies om 1time, 9min og 39sek? :p

 

Så kan du jo gjette på hva slags maskin jeg har brukt....  :lol:

Har tatt et par bilder, om noen skulle være i tvil!

 

Btw; Nå synes jeg Snekker´n og formann bør begrave stidsøksa her! Kan dere ikke ta den diskusjonen via PM da?

Sliter med å montere diskettstasjon i en gammel traver her. Tror nok jeg må sløse vekk en hel brennecd på den.

 

Hvilken maskin du brukte? Ville nok trodd du brukte en palm eller .no sånt. Det er forøvrig juks! :grumpy: Ellers tror jeg at en 486 hadde klart det på ca. 1 time.

LOL! Ikkeno´ juks nei! Dro frem min gamle proxy-server, en 486 DX 100. Så da vet du! :)

Lenke til kommentar
Nåh, jorgenidahouse, er du slått! Hva sies om 1time, 9min og 39sek? :p

 

Så kan du jo gjette på hva slags maskin jeg har brukt....  :lol:

Har tatt et par bilder, om noen skulle være i tvil!

 

Btw; Nå synes jeg Snekker´n og formann bør begrave stidsøksa her! Kan dere ikke ta den diskusjonen via PM da?

Sliter med å montere diskettstasjon i en gammel traver her. Tror nok jeg må sløse vekk en hel brennecd på den.

 

Hvilken maskin du brukte? Ville nok trodd du brukte en palm eller .no sånt. Det er forøvrig juks! :grumpy: Ellers tror jeg at en 486 hadde klart det på ca. 1 time.

LOL! Ikkeno´ juks nei! Dro frem min gamle proxy-server, en 486 DX 100. Så da vet du! :)

Har forresten nettopp startet utregning av pi på en p1 @ 166. Er nok redd for at den blir ferdig før midnatt... Men, jeg gir meg ikke, og om jeg så må skaffe meg 8086-maskin, skal jeg klare å slå din rekord!

 

(blei nok litt teit, dette *grin* )

Lenke til kommentar
Har forresten gitt opp i å få den gamle traveren til å kjøre superPI, siden jeg klarte å ødelegge windows-installen når jeg satte virtuelt minne lik 0 i et forsøk på å få enda lavere score. :(

 

Skal prøve på en eldgammel maskin fra skolen på mandag, heller.

LOL! Ikke gi deg! :p

 

Btw; Tror oppriktig talt at fake er utelukket her. I alle fall i denne tråden.

Lenke til kommentar

Hm, de fleste sover visst her nå. "Sleep tight"! :)

For min del har jeg testet en rekke forskjellige BIOS-oppsett, men av en eller annen uforklarlig(?) grunn, så ender jeg opp med mine 56-57 sekunder i PI-testen, uansett innstillinger.

 

Noen som trenger et "non-skid" underlag til dårlige vinterdekk? Kom og hent! Det er jo fort gjort å demontere både hovedkort og CPU! *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...