Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får 1:09 i superPI. Hardware finner dere i profilen min.

Det virka litt dårlig til dem CPU'en...nå tenker jeg på at den er klokka...eller tar jeg feil? :roll:

Det er den første typen socket478 P4. (den med 100MHz (400) FSB)

Er dessuten bare litt klokket pga. shitty clasohlson HK. (fant det i skrotekassen deres til 400kr) :cool:

Lenke til kommentar
hva får du i PCMark 2002 på cpu/minne formann?

Jeg har ikke giddi å kjøre PcMark stort, for det programmet skjønner mindre av AMD. Forskjellen mellom Tbred og barton nesten lik null, og minne benchen skjønner ikke stort av FSB over 215-220. PCMark er kun egnet for P4.. ikke AMD.

 

Jeg fikk feks over 7000 på minne med 219*11.5 Single-channel DDR ... når jeg prøver å kjøre 228*11.5 Dual-channel så får jeg under 6500.

 

Beste jeg har klart er ca.

 

CPU Score: 81xx

MEM Score 70xx

Lenke til kommentar
ok. litt mindre på cpu enn meg.

 

du skal ikke gå over til p4 da...? :roll:

Ja.. så klart er det mindre enn deg.. du har jo P4, og som jeg sa scorer AMD veldig dårlig i PCMark.

 

Den faktiske ytelsen på min maskin kan jeg garantere er en god del bedre enn på din, om det var noe her du hintet til. :)

 

Hvorfor skulle jeg ville å gå over til P4 ??

 

Skal jeg ha en P4 som er raskere enn den cpu´n jeg har nå så må jeg få tak i en som klarer 3.8+Ghz om det skal være noe vits. Det blir mye penger for veldig lite ekstra.

 

Neste gang jeg skal oppgradere cpu så kjøper jeg så klart noe som faktisk er en del raskere, og har mer potensiale. Nemlig en A64.

Lenke til kommentar

formann det der er tullprat og det vet du, trenger da fan meg ikke en 3,8 for å slå en amd xp. det finnst ikke en xp som slår en 3,0 selv ikke 3200+ og om du klokker en xp ja så klokker en p4 lengre.

hvorfor er det da ingen som har slått mine res da, alle mine res er med 3.0 klokket til 3,5 og 3,6..

Og når du ser i tester så er en 3,2 likeverdig/hakket bedre enn en a64, dette er ikke annet enn imponerende da p4 ikke er laget for å konkurere med denne, men A64 er laget for å danke ut p4.

Det skulle vert artig og hørt reaksjonene om det hadde vert Intel som hadde kommet med en helt ny plattform og vi da hadde begynt å sammenligne den med xp, da hadde det blitt hyling og syting da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...