Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm det er merkelig da skrue at du sliter så fælt... jeg med min 2400+@2405mhz klarer 1mb testen på 48sek. Har Corsair Value series 3200 512MB Brikke

Ja traskas, jeg kan ikke forstå hva som er i veien med oppsettet mitt? Jeg tror jeg har prøvd det meste nå.

Kjører pt med 200*12, altså 2400Mhz (v.1,9volt) men resultatet blir like fordømt det samme!

Ja CObra, jeg har lagt inn chipset-driverne på nytt, attpåtil de nyeste som er å få tak i.

Formann var så grei å sende meg en link til de nyeste (takk!), uten at det hjalp noen verdens ting.

Har en eller annen mystisk flaskehals her....

Lenke til kommentar
rare greier skrue. har du prøvd å oppdatere bios til nyere versjon? kanskje det finnes noen "ultra" innstillinger i bios..?

Det kan du si ja. Har vel nærmest gitt opp hele greia, foreløpig.

Nei, har ikke oppgradert BIOS, det kan kanskje ligge noe der?

 

Ellers har jeg vel prøvd det meste av ultra- turbo- expert- og "glade vannvidd"-innstillinger uten at det endrer noe på resultatet. :(

Lenke til kommentar
http://www.sisoftware.co.uk/

 

Gidder du kjøre med Sisoft dama CPU arithmetic og multimedia bencmarkene ?

Heisann jarmo!

Joda, har nå kjørt de benchmarkene m SS2003, med følgende resultat:

 

CPU Aritmetric:

Dhrystone ALU 6229 mips

Whetstone FPU 3135 mflops

 

MM:

Integer 12463 it/s

FP 13792 it/s

 

Har ellers flasha til nyeste BIOS, men får akkurat det samme bedritne resultatet!?

 

CPU:2254 (196*11,5) atm.

Lenke til kommentar
Skrue, kjör du minne og cpu fsb synkront (tror du sa at du har pc2100 minne...) så 204 fsb på minnet er nok VERDENSREKORD  :woot:

Fanker´n nå rabler det snart for meg!

Har PC2100 ja.

Og Sisoft sier jo vitterlig: 2x197MHz (394MHz data rate), akurat nå. Har klokka ned litt igjen...

 

Og jeg tror faktisk at jeg har forsøkt _alt_ av BIOS-instillinger her.

Lenke til kommentar

nei, var ikke feilposta likevel... ble bare litt lost inni alle postene

 

snekkern... with all due respect... det er ingen tvil om at maskinen din ligger langt etter amd i f.eks superpi...hvis du har sett en omfattende test med alle testprogrammer, kommer 3200+ 11% over p4 3,2ghz, mens a64 kommer 17%...

 

skal forresten kjøre superpi nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...