Joachim_F Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Ryktene var sanne.Microsoft kjøper Minecraft Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Grei sum det at Notch slutter er vel ingen overraskelse, etter diverse uttaler etter første MineCon trakk han seg så å si helt vekk fra det offentlige. Han har heller ikke vært involvert i utviklingen av minecraft i lang tid. 2 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Notch som var helt ute av skoene sine da Facebook kjøpte Oculus. Money talks! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sonickon Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Notch som var helt ute av skoene sine da Facebook kjøpte Oculus. Money talks! For å si det sånn, med den summen der.. cant blame him! 12 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 For den summen hadde jeg kastet eventuelle prinsipper på havet og solgt hva det måtte være. Så hadde jeg kjøpt meg et par kasser med Erdinger og latt tankene vandre mot fremtidens frihet. 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Minecrosoft 8 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Så nå får vi mikrotransaksjoner og DLCer til Minecraft også? 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Minecrosoft Dagens Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Helt vilt. Sliter virkelig med å se at Minecraft er så ekstremt mye verd. Google kjøpte i sin tid Youtube for 1.65 milliarder dollar... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Får bare håpe at Microsoft ikke gjør dette til en exclusive-greie og gir ut innhold på Xbox først. PC burde få alt først etter min mening. Det er der grunnlaget kom. 6 Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 problemet er at MS er ganske desperate for å selge flere Xbone. Hjalp ikke med den massive (dog ikke uventede) floppen i japan. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Ble litt satt ut da jeg liksom ikke ser for meg Minecraft som noen konsollselger men regner med de har en plan. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Og der gikk Minecraft til helvete, kan nesten garantere at MS vil kjøre denne skuta på skjæret akkurat som de gjorde med Skype. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Helt vilt. Sliter virkelig med å se at Minecraft er så ekstremt mye verd. Google kjøpte i sin tid Youtube for 1.65 milliarder dollar... det var lenge siden og da var youtube mye mindre enn det det er nå. og de som tror grunnen er at notch ikke kunne motstå pengene tar helt feil, hovedgrunnen var at notch ikke orket å styre Mojang og Minecraft mere, og har lett etter en ny eier siden han sluttet å jobbe på Minecraft. Han ville aldri lage ett populært spill, han ville bare ha en morsom hobby. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Og der gikk Minecraft til helvete, kan nesten garantere at MS vil kjøre denne skuta på skjæret akkurat som de gjorde med Skype. Skype er nå bedre enn noen gang. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Skal bli spennende å se hva dette vil ha å si for Minecraft i tiden fremover. Kan vi håpe det blir produsert noe mer spennende en ting som er kommet i sneile fart dem siste årene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Notch har nå alltid vert flink og skrive bullshit, men ser ingenting galt og selge. Får håpe det ikke er de samme som rævkjører Banjo og Conkers som skal lage Minecraft 2 Og der gikk Minecraft til helvete, kan nesten garantere at MS vil kjøre denne skuta på skjæret akkurat som de gjorde med Skype. Skype er nå bedre enn noen gang. Husket jeg fikk en rar regning fra skype når jeg laget konto der, for noe med et land langt unna, litt shady er de. slapp heldigvis og betale. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Helt vilt. Sliter virkelig med å se at Minecraft er så ekstremt mye verd. Tror nok verdien av et eventuelt Minecraft 2 er ganske stor, tatt i betraktning fanskaren. Hvilke forbedringer/videreutvikling en eventuell oppfølger vil introdusere vil jeg ikke spekulere i, men salgspotensiale er definitivt enormt. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Og der gikk Minecraft til helvete, kan nesten garantere at MS vil kjøre denne skuta på skjæret akkurat som de gjorde med Skype.Eh? Skype er kjørt på skjæret? Javel... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Hadde gjort det samme selv, på sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå