Gå til innhold

Timessalg hos komplett 11.09.14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De oppererer med små marginer på det meste, så 50 kr her, 50 kr der. Det blir penger det også...

 

Vifter og annet kjøleutstyr, PSU, skjermer, kabinett, tastatur, mus osv. er ofte mer å spare på enn RAM, CPU og HK. HDD skal jeg ikke si for mye om - jeg kjøpte som en tulling av 200/250GB på et timesalg for mange år siden. Flere av dem kom aldri i bruk før dem var utfaset...

Lenke til kommentar

Hva syns dere om tilbudet på Asus RT-AC68? Sliter med en altibox hjemmesentral med dårlig dekning.

 

http://bestwirelessroutersnow.com/rt-ac66u-vs-rt-ac68u-asus-router-comparison/

 

Asus RT-AC68U

 

Ergo prisforskjellene er ikke så store, er godt kjøp hvis du trenger kraftig trådløs nettverk og usb3 port.

Hvis ikke er Altibox asus routeren mere en bra nok man får tilbud til 1000 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette timesalget er en vits, og spesielt en hån mot PC byggere. Få eller ingen kvalitetskomponenter for byggere på tilbud. Flere av tingene ligger ute til normal pris som er godt over andre butikker, og det på et timessalg? Denne butikken er i ferd med å bli en butikk for folk uten interesse og som er ute etter hårføner og brødrister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva syns dere om tilbudet på Asus RT-AC68? Sliter med en altibox hjemmesentral med dårlig dekning.

da hadde jeg hoppet i det ;) hadde det ikke vært for at min D-Link 655 fortsatt fungerer glimrende hadde den allerede vært bestilt! Altibox jeg også, og den hjemmesentralen er direkte råtten! Kjører bridged å det fungerer helt supert :D Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...