Populært innlegg VargAamo Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Alle journalister ser ut til å elske iPhone. Jeg er en av dem som ikke kan fatte hvorfor.KOMMENTAR: Samme gamle kjipe Apple 43 Lenke til kommentar
Populært innlegg MajestyDT Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Du verden. En reflektert IT-journalist. Kunne ikke sagt det bedre selv. 177 Lenke til kommentar
Populært innlegg abbflex Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Veldig bra artikel! 98 Lenke til kommentar
Populært innlegg ClausFlo Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Det er jo perfekt timing av Apple å lansere Iphonen nå for å få vekk oppmerksomheten fra Icloud nudes lekkasjen. Endret 10. september 2014 av ClausFlo 63 Lenke til kommentar
Populært innlegg Karl M Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Beste jeg har lest på lenge!! 66 Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Nei nå går jeg og spiser hatten min. Trodde ikke at noen kom til å kritisere Apple så åpenbart og på denne måten. Tydelig at jeg må drikke litt kaffe og prøve å våkne opp, dette kan ikke være noe annet enn en "vond" drøm. - Uansett bra reflektert. 53 Lenke til kommentar
Populært innlegg rasivert Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Journalisten viser i klartekst at han ikke har skjønt det Apple er helheten og den sammensveiste opplevelsen man får ved å satse på deres homogene løsning. Henger man seg opp i specs som journalisten her gjør så blir det deretter. Og prisen er sinnssyk? Ja, for Samsung og de andre på samme størrelse ligger kanskje ikke på ca samme nivå? Apple er det eneste teknologi-firmaet som engasjerer, og det er vel kanskje her skoen trykker for journalisten. Han forstår det ikke. Men da er vi tilbake til start 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg JoakimGr95 Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Utrolig bra skrevet. Dette er som dratt ut av kjeften min : D 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Faktisk veldig skremmende å se hvordan et firma har slike fanatiske følgere. Minner mye om religiøs ekstremisme. Enkelte syns faktisk at ALT de gjør er så fantastisk og går til forsvar med en gang noen mener noe annet. Skremmende rett og slett. 55 Lenke til kommentar
Populært innlegg ClausFlo Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Beste innlegget om Iphone 6 hittil Endret 10. september 2014 av ClausFlo 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg dgolan Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Veldig bra atikkel ! 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dingy Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 + ! Knall artikkel! Endelig en journalist som sier sannheten ! 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Frobe Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Denne artikkelen strekker kanskje strikken litt forbi midten igjen? Selv har jeg aldri eid iPhone fordi jeg ikke liker begrensningene man låses fast til i iOS, men Apple er flinke til å lage gode produkter. De er ikke alltid i forkant med tekniske detaljer, men de pleier å virke og ha færre barnesykdommer enn konkurrentene. En ting som Apple er flinke til er å treffe godt med prising av produktene, de tjener gode penger på å være såpass eksklusive at folk er villig til å betale litt mer for Apple-logo enn for konkurrenter med lik teknologi. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lucifer24 Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Veldig bra artikkel! Ingen tvil om at Apple har gjort mye riktig, men alt de tar i blir ikke gull bare fordi Apple sier det. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Steffiluren Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Helt enig!! Endelig en ærlig artikkel tror likevel at iPhone 6 vil selge som hakka møkk fordi den har et eple på seg... 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg ThhNor Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Endelig en journalist som ikke er Apple tilhenger og som skriver det han mener! 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg aras2 Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Jeg skulle aldri tro at en slik artikkel noengang ville dukke opp! Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv. Det er middelmådig når andre selskaper lager noe, men når Apple med tiden lager det samme, er det revolusjon! 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zaph_ Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Godt skrevet, og godt reflektert! En særdeles god artikkel. Har selv hatt to iPhones men så blitt android bruker. Kan ikke makte og begripe at folk ikke har lyst til å prøve ut noe nytt, framfor å svelge utdaterte "oppgradering er" og en vanvittig pris. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Feh Skrevet 10. september 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Greit, det er så mange Apple-tilhengere ute blant folk flest at enhver sak om nyheten er en garantert klikkvinner, skreddersydd for å knuse alle gamle trafikkrekorder I see what you did there... 12 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Journalisten viser i klartekst at han ikke har skjønt det Apple er helheten og den sammensveiste opplevelsen man får ved å satse på deres homogene løsning. Henger man seg opp i specs som journalisten her gjør så blir det deretter. Og prisen er sinnssyk? Ja, for Samsung og de andre på samme størrelse ligger kanskje ikke på ca samme nivå? Apple er det eneste teknologi-firmaet som engasjerer, og det er vel kanskje her skoen trykker for journalisten. Han forstår det ikke. Men da er vi tilbake til start Apple har alltid hatt homogene løsninger, men har gått veldig opp og ned, det er ikke er ikke slik at det er den eneste grunnen til suksessen. Og jeg vil si at problemet med denne lanseringen (tror jeg) at det ikke engasjerer særlig mye, nye iphone er middels, hverken mer eller mindre. Jeg tror også at om noen andre hadde lansert det samme hadde det blitt møtt av ett gjesp, ikke spott og spe fordi det er dårlig, men bare ett gjesp fordi det er såpass lite spennende. AtW 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå