Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Malvado said:

Reagerte litt på "minnebrikke SD" når det gjelder muligheter for lagring, noen som mener det burde brukes noe annet og raskere som en bedre løsning?

Det er for å ha ekstra lagring etter hva jeg har forstått. På toppen av den interne 512 eller 1TB lagringen?

Skrevet
Malvado skrev (På 13.11.2025 den 13.45):

Reagerte litt på "minnebrikke SD" når det gjelder muligheter for lagring, noen som mener det burde brukes noe annet og raskere som en bedre løsning?

MicroSD Express(som Switch 2 bruker) er PCIe NVMe. Kan vel nærme seg oppimot 1GB/s, så hvis de støtter den typen kort så er det jo helt topp.

Skrevet

Borderlands 2 på Xbox series X nå for tiden. Er faktisk ett svært underholdende spill. Liker dette bedre enn 1 og 3. Ikke prøvd 4 ennå. Særlig dette med hode sniping er fascinerende 😁

• Liker 1
Skrevet

Borderlands hadde geniale humorskribenter i starten, men de forsvant i for stor grad i 3. Vet ikke hvordan 4 er, men har mine mistanker. Kjøper heller nr 1 med full DLC enn 4 for å si det sånn om bare har nr 2.

Skrevet
On 11/13/2025 at 1:45 PM, Malvado said:

Det er kortlesere på alle 3 enhetene Valve kom ut med info om, sånn at man kan flytte minnekortet mellom enhetene.

Og det synes jeg høres ut som en veldig smart ting.

Skrevet

VRO er legit! 

Her har man et fullverdig taktisk FPS I VR, med grafikk langt forbi det man får i VR spill. De jobber med mye forbedringer. De får kanskje støtte for haptics både bHaptic vest og force tube. 

Jeg bruker jo force tuben mi, selv om den ikke har fungerende haptic. Den er litt baktung fordi hapticen er der. Mens resten er vel noe tynt stål eller aluminium. Så jeg har stripsa fast en sånn håndledds vekt på en kg. På midten for å kompensere for bak vekten. Så nå veier den 2.6kg. Nesten det samme som ekte MP5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...