Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt! ;)

Det ble Silver tilslutt, liker hvite mobiler, selvom jeg syns baksiden til Space Grey er penere. De fleste har også Space Grey, noe som gjorde at jeg valgte å gå mot strømmen. :)

Så da får vi se om jeg blir frelst eller ikke. Har nøye overveid de forskjellige for/imot nå, og tror det skal være greit. Hittil er det to ting jeg veit jeg kommer til å savne:

- Widgets, altså ordentilge widgets.

- Skjermen på S6 Edge, selvom iPhone 6S sies å være ganske ålreit den også. Den er litt mindre også, så skal vel være greit.
- LED i forskjellige farger til forskjellige notifikasjoner. Hadde lilla for WhatsApp, gul for Snapshat, blå for Facebook, grønn for Messenger, hvit for ...osv.

- Integreringen mot Gmail, økosystemet jeg har ALT i. 

- Støtte for Google Cast? Bruker det mye på TV'en, har det innebygget. Men mulig dette kanskje vil virke.
- Gjøre den personlig, launchere osv.

Mye av dette kan være komprisser, så håper jeg blir fornøyd. Når alt kommer til alt så vil jeg egentlig bare ha en god mobiltelefon, og det tror jeg iPhone 6S er - en veldig god en også. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Er det flere enn jeg som synes at kameraet på iPhone 6 har blitt litt dårligere siden IOS 9 kom? Synes at det er så utrolig mørkt når jeg prøver å ta bilder og video at det nesten ikke er verdt å prøve. Dette gjelder da når jeg er inne eller når det er mørkt ute. Mener å huske at det var bedre før. 

 

Er det flere som synes det samme?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...