Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er fantastisk med en mobil jeg ikke trenger å lade mer enn annenhver dag! Var vant til å lade min gamle to ganger om dagen. Men jeg lar den gå ned til 20-15% før jeg lader og så lader jeg helt opp. Ut fra hva andre har skrevet her i tråden er ikke det helt bra, eller?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et rimelig og bra verksted for bytting av bakglass/deksel på min Z3 compact i Oslo-området?

 

2-åringen fant det for godt å introdusere mobilen min for bordkanten. Heldigvis var det baksiden som fikk gjennomgå. Har snakket med mytrendphone.com, men de ville kunne kun bytte både fremside og bakside sammen. Liten vits å betale for å bytte den dyreste delen når den allerede fungerer og er like fin som ny

Endret av TheOp
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et rimelig og bra verksted for bytting av bakglass/deksel på min Z3 compact i Oslo-området?

 

2-åringen fant det for godt å introdusere mobilen min for bordkanten. Heldigvis var det baksiden som fikk gjennomgå. Har snakket med mytrendphone.com, men de ville kunne kun bytte både fremside og bakside sammen. Liten vits å betale for å bytte den dyreste delen når den allerede fungerer og er like fin som ny

du kan jo alltids fikse den selv da... eneste som er da er at den mest sannsynlig ikke vil være vanntett mer

Lenke til kommentar

 

Noen som kan anbefale et rimelig og bra verksted for bytting av bakglass/deksel på min Z3 compact i Oslo-området?

 

2-åringen fant det for godt å introdusere mobilen min for bordkanten. Heldigvis var det baksiden som fikk gjennomgå. Har snakket med mytrendphone.com, men de ville kunne kun bytte både fremside og bakside sammen. Liten vits å betale for å bytte den dyreste delen når den allerede fungerer og er like fin som ny

du kan jo alltids fikse den selv da... eneste som er da er at den mest sannsynlig ikke vil være vanntett mer

 

Da er noe av poenget borte dessverre. Bruker den blant annet under trening utendørs

Lenke til kommentar

 

 

Noen som kan anbefale et rimelig og bra verksted for bytting av bakglass/deksel på min Z3 compact i Oslo-området?

 

2-åringen fant det for godt å introdusere mobilen min for bordkanten. Heldigvis var det baksiden som fikk gjennomgå. Har snakket med mytrendphone.com, men de ville kunne kun bytte både fremside og bakside sammen. Liten vits å betale for å bytte den dyreste delen når den allerede fungerer og er like fin som ny

du kan jo alltids fikse den selv da... eneste som er da er at den mest sannsynlig ikke vil være vanntett mer

 

Da er noe av poenget borte dessverre. Bruker den blant annet under trening utendørs

 

åja, nei daså :)

Lenke til kommentar

 

Jeg får ikke mottatt MMS, noen her som har hatt samme problem?

Send SMS med Fiks mms eller Fiks internett til 1999 for å få tilsendt oppsett for MMS eller Internett.

 

Dersom du har lastet ned oppsettet før, kan du prøve å laste det ned på nytt.

 

Skru mobilen av og på etter at oppsettet har blitt lastet ned.

 

Finnes det ikke automatisk oppsett for din telefon? Se Legg inn innstillingene manuelt under.

 

 

(har prøvd dette før og det funker fett)

 

Har brukt automatisk oppsett. Allt funker utenom å mota MMS. Får bare en beskjed "meldingen er ikke lastet ned" får vel ta å ringe OneCall å høre hva de sier.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg får ikke mottatt MMS, noen her som har hatt samme problem?

Send SMS med Fiks mms eller Fiks internett til 1999 for å få tilsendt oppsett for MMS eller Internett.

 

Dersom du har lastet ned oppsettet før, kan du prøve å laste det ned på nytt.

 

Skru mobilen av og på etter at oppsettet har blitt lastet ned.

 

Finnes det ikke automatisk oppsett for din telefon? Se Legg inn innstillingene manuelt under.

 

 

(har prøvd dette før og det funker fett)

 

Har brukt automatisk oppsett. Allt funker utenom å mota MMS. Får bare en beskjed "meldingen er ikke lastet ned" får vel ta å ringe OneCall å høre hva de sier.

 

mulig dette er et dumt spørsmål... men har du aktivert mobilnettet? altså 3g/4g også trykket på meldingen for å laste ned?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg får ikke mottatt MMS, noen her som har hatt samme problem?

Send SMS med Fiks mms eller Fiks internett til 1999 for å få tilsendt oppsett for MMS eller Internett.

 

Dersom du har lastet ned oppsettet før, kan du prøve å laste det ned på nytt.

 

Skru mobilen av og på etter at oppsettet har blitt lastet ned.

 

Finnes det ikke automatisk oppsett for din telefon? Se Legg inn innstillingene manuelt under.

 

 

(har prøvd dette før og det funker fett)

 

Har brukt automatisk oppsett. Allt funker utenom å mota MMS. Får bare en beskjed "meldingen er ikke lastet ned" får vel ta å ringe OneCall å høre hva de sier.

 

mulig dette er et dumt spørsmål... men har du aktivert mobilnettet? altså 3g/4g også trykket på meldingen for å laste ned

Mobilnettet funker. Jeg får sent/mottatt sms. Jeg får sendt MMS. det eneste som ikke funker er å ta i mot MMS. hvor skal jeg trykke for å laste ned bildet? Har aldri måtte gjøre det før.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg får ikke mottatt MMS, noen her som har hatt samme problem?

Send SMS med Fiks mms eller Fiks internett til 1999 for å få tilsendt oppsett for MMS eller Internett.

 

Dersom du har lastet ned oppsettet før, kan du prøve å laste det ned på nytt.

 

Skru mobilen av og på etter at oppsettet har blitt lastet ned.

 

Finnes det ikke automatisk oppsett for din telefon? Se Legg inn innstillingene manuelt under.

 

 

(har prøvd dette før og det funker fett)

 

Har brukt automatisk oppsett. Allt funker utenom å mota MMS. Får bare en beskjed "meldingen er ikke lastet ned" får vel ta å ringe OneCall å høre hva de sier.

 

mulig dette er et dumt spørsmål... men har du aktivert mobilnettet? altså 3g/4g også trykket på meldingen for å laste ned

Mobilnettet funker. Jeg får sent/mottatt sms. Jeg får sendt MMS. det eneste som ikke funker er å ta i mot MMS. hvor skal jeg trykke for å laste ned bildet? Har aldri måtte gjøre det før.

 

da må du trykke på meldingen ''meldingen er ikke lastet ned'' så får du opp, last ned på nytt

Lenke til kommentar

Advarer mot mytrendyphone.no

Sendte inn en xpeira z1 i februar, å for å gjøre en lang historie kort. Jeg har ikke sett eller hørt noe til telefonen siden august.

 

Har også sendt en ting dit i retur for to-tre år siden og ikke fått igjen pengene. Sendte et deksel i retur (angrefrist) for et par dager siden. Spent på om jeg får igjen pengene denne gangen. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg og madammen kjøpte hver si Z3 28/10. Hennes bakdeksel holdt i en uke, mitt i 2 1/2. Makan til ræl! Har hatt mange smarttelefoner, og aldri knust en skjerm!

 

Fruens bakdeksel ble knust etter at hun la telefonen for hardt på bordet (tydeligvis...), mitt etter et kort fall startet av vår lille nydelige 3-åring.:@ Noen som har erfaring med Telenors forsikring i slike tilfeller, som vi fikk gratis med på kjøpet (i 3 måneder)?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går Ann å justere ned scrollling hastigheten? Føler alt flyr forbi om jeg blar "normalt". Ganske irriterende

Tror dessverre ikke det er noen muligheter for det. Kan hende det eksisterer noen 3.parts apper som gjør jobben.

 

Noen som vet hva slags glass det er på forsiden til z3c? Har bare brukt telefonen noen få dager, og har allerede fått en kort, men ganske dyp ripe på skjermen. Jeg vil helst ikke bruke skjermbeskytter, men hvis det er fare for at det blir mange riper må jeg nesten det. Min forrige telefon (Galaxy S2) har vært brukt uten skjermbeskytter i nesten 4 år og har tilnærmet ingen synlige riper(!). Den har førstegenerasjons gorillaglass, og jeg ville tro at z3c skulle ha noe tilsvarende eller bedre. Noen andre som ikke bruker skjermbeskytter?

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det går Ann å justere ned scrollling hastigheten? Føler alt flyr forbi om jeg blar "normalt". Ganske irriterende

Tror dessverre ikke det er noen muligheter for det. Kan hende det eksisterer noen 3.parts apper som gjør jobben.

 

Noen som vet hva slags glass det er på forsiden til z3c? Har bare brukt telefonen noen få dager, og har allerede fått en kort, men ganske dyp ripe på skjermen. Jeg vil helst ikke bruke skjermbeskytter, men hvis det er fare for at det blir mange riper må jeg nesten det. Min forrige telefon (Galaxy S2) har vært brukt uten skjermbeskytter i nesten 4 år og har tilnærmet ingen synlige riper(!). Den har førstegenerasjons gorillaglass, og jeg ville tro at z3c skulle ha noe tilsvarende eller bedre. Noen andre som ikke bruker skjermbeskytter?

 

kjæresten min har hatt en z1 compact en god stund nå og hun nekter å bruke skjermbeskytter -_- uansett... hun har ingen riper, så det høres veldig rart ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...