Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Mr. L, vi dekker ofte beløper i samme leie som en note 4 og mer dersom det er noe galt med et produkt vi har levert en kunde. Hvis vi ikke vet 100% at kunden er ansvarlig selv. Vi lar tvilen komme kunden til gode.

Umulig? Langt i fra.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du kjøpt telefonen hos meg og opplevd "produksjonsproblemer" innen 7 dager etter kjøpsdato, så ville du fått nytt produkt umiddelbart så lenge vi har på lager. Evt får vedkommende pengene tilbake til å kjøpe et annet sted. Så lenge det er innen syv dager, så tar vi på oss saken og eventuelt tapet dersom verksted sier at det er brukerpåført feil/skade. Etter syv dager er vi ikke fult så behjelpelige, og da sendes produktet på verksted og kunde får håpe det går inn under garanti.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe hos Klatten neste gang... Hvor nå enn han jobber.

 

Skal du få lov til, men leveransen til butikken min er utsatt så det holder og jeg regner ikke med å få den inn før rundt 15 november.. Utrolig dårlig, men det er ikke helt vår feil. Samsung har heller ikke levert sine eksemplarer av Note 4 til ambassadørene sine (forhandlerne). Var i kontakt med noen i dag og de regnet ikke med å få sendt dem før en gang i neste uke. :/

Lenke til kommentar

Mr. L, vi dekker ofte beløper i samme leie som en note 4 og mer dersom det er noe galt med et produkt vi har levert en kunde. Hvis vi ikke vet 100% at kunden er ansvarlig selv. Vi lar tvilen komme kunden til gode.

Umulig? Langt i fra.

Altså som regel blir det et nytt produkt med en gang på DOA, så det er svært sjeldent problem, men jeg kan ihvertfall si deg at de fleste firmaer ønsker ikke å gjøre det mer vanskelig enn nødvendig. Men når det ikke blir godkjent DOA, da er det derimot et problem - og si imot det så mye du vil, men jeg synes uannsett det er forkastelig med kunder som KREVER et helt nytt produkt hver gang det er en feil, ta deg en bolle og hold deg til norsk lov.

I rest my case...

Jepp, men ingenting tilsier at dette var noe du hadde krav på. Det er bare normalt sett ikke et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ihvertfall ikke flaks, @Slai :confused:

 

Jeg bruker ikke pennen mer eller mindre, men er utrolig kjekk å ha.

 

Ellers ser jeg frem til raskere mobil, spesielt når jeg trykker på knappen for å bytte mellom apps.

 

Jeg bruker Apex Launcher, ikke Samsung sin.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skal kjøpe hos Klatten neste gang... Hvor nå enn han jobber.

Skal du få lov til, men leveransen til butikken min er utsatt så det holder og jeg regner ikke med å få den inn før rundt 15 november.. Utrolig dårlig, men det er ikke helt vår feil. Samsung har heller ikke levert sine eksemplarer av Note 4 til ambassadørene sine (forhandlerne). Var i kontakt med noen i dag og de regnet ikke med å få sendt dem før en gang i neste uke. :/

Leveringtrøbbelet skyldes produksjonsfeil. De to leveringene som skulle komme til Norge etter Telenors eksklusive viste seg å ha en prodfeil på metallrammen, kun design, så de måtte pumpe opp nytt..

Jeg fikk min ambassadørtelefon idag!

Lenke til kommentar

Hva kommer det av at en del apper (ennå) ikke er tilgjengelige for Note 4 på Google Play? Er det app-utviklerne som ikke har husket å godkjenne for denne modellen? Hvordan styres filtreringen for det som legges ut?

 

Play Magnus ble f.eks. lansert igår, og den er ikke tilgjengelig for oss... Men den var "kompatibel" med min gamle Note 2, så jeg lastet ned på den, eksporterte til apk, og installerte denne manuelt på min Note 4. Og appen ser da ut til å være like kompatibel med Note 4 som med Note 2...

Lenke til kommentar

Lommelykt er tydeligvis noe folk bruker mye. Det er en sånn ting jeg ALDRI bruker. Litt som når alle snakker om instagram og snapchat; jeg ser ikke nytten. Det er kanskje en eller to ganger i året hvis jeg må finne nøkler i en busk eller noe slikt midt på natta, og jeg har en app for det på telefonen just in case, men normalt sett bruker jeg bare skjermlyset hvis jeg skal snuble megselv til dass midt på natta.

Lenke til kommentar

Lommelykten på Note 4 vil bli brukt lite, men lykten på S4 fungerte faktisk utrolig bra til å finne seg frem om man tok en snarvei igjennom en liten mørk "skog" , eller bare ville lyse opp noe i mørket på sin vandring, var greit å ha muligheten når en skulle føle for det, vil ikke akkurat kalle det ofte da.

 

EDIT: Men jeg tror Cyanogenmod ga LED lampen en liten boost, men Note 4 er en liten fjert i have i forhold. Ikke et problem, men likte veldig godt LED lyset i S4`en.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...