Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde noe merkelig med boosten på 970 korta mine. Har jo satt +186 Mhz på core. Så sjekka jeg med GPUz her nå og så var boosten plutselig satt ned til stock igjen. Faktisk andre gangen klokken har resatt seg av seg selv. Og nei, temp er ikke et problem da korta holder seg under 70 grader. Hva kan det komme av tror dere?

Lenke til kommentar

Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring.

 

Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980.

 

virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig

 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring.

 

Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980.

 

virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig

 

Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^

EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring.

 

Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980.

 

virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig

 

Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^

EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/

 

Er det ikkeallerede hvit leds på g1, eller er det blå?

 

Hadde jeg hatt valget så ville jeg gjerne gått for g1 selv, men det blir for langt i air 240. Samt hvis jeg går for sli med det kortet blir det krise i den lille casen.Da må jeg ha radialvifte.

 

Men ja, kanskje det ikke er verdt det. Går ann å se hvordan det blir med grønt først og. Kanskje det går ann å "male" på utsiden. Dunno :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring.

 

Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980.

 

virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig

 

Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^

EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/

 

Er det ikkeallerede hvit leds på g1, eller er det blå?

 

Hadde jeg hatt valget så ville jeg gjerne gått for g1 selv, men det blir for langt i air 240. Samt hvis jeg går for sli med det kortet blir det krise i den lille casen.Da må jeg ha radialvifte.

 

Men ja, kanskje det ikke er verdt det. Går ann å se hvordan det blir med grønt først og. Kanskje det går ann å "male" på utsiden. Dunno :p

 

En utrolig fin blåfarge på G1 kortet, sterk farge :D Men nå skal HK til Rma (Prøve å få fullpris^^) enten rødt theme eller blått, men Psu er rød såå^^

 

Jeg har aldri prøvd mini-atx/itx pga plassmangel, sjeldent jeg flytter på pc`en så er ikke noe problem :p

 

Tror den modden er den eneste måten^^

 

 

EDIT: Sitat pyramider..

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hallais

 

Har tenkt at det er på tide at 680'en min byttes ut, da jeg kjører 1440p, og merket at på mange nye spill så har den begynt å slite litt. Lurte da på om 980-kortene kan være et godt valg, og lurer egentlig da eventuelt på hvilket av disse som er "best"?

 

Ser mange går for G1 kortene, men ser også at det kommer en classified versjon, er dette noe som er verdt å vente noe på? Kan tenke meg også det blir noe SLI-opplegg etterhvert, holder det da med 4GB vram ved 1440p?

 

Edit: Vil 3570k'en være noe bottleneck her, eller holder det med en mild OC av CPU'en for å holde tritt?

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Bare lurer...

 

Har en H100I som ikke ga noe merkbart dårligere ytelse enn H110, Så tenkte på H110 + G10 sammen med G1 980 kortet. Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft.. Dog dette er om jeg ikke får solgt H100I`en :)

Er ikke noe vits, slutt å knot med disse kiosk-kjølerne fra Corsair. Kjøp deg skikkelig vannkjøling :)

Lenke til kommentar

Bare lurer...

 

Har en H100I som ikke ga noe merkbart dårligere ytelse enn H110, Så tenkte på H110 + G10 sammen med G1 980 kortet. Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft.. Dog dette er om jeg ikke får solgt H100I`en :)

 

Tenk å mye energi du legger i det å hente bittesmå forberedelser som ikke blir merket uansett =) Skal du først ta deg bryet å gjøre noe slikt, sørg for at forbedringen faktisk er merkbar :p

 

Dog, om du hadde tatt deg bryet til å lese imellom det du spør om før du poster, hadde du sett at du har faktisk svart på ditt eget spørsmål allerede "Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...