Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi får se hva de har i ermet den 25. september, men jeg tror ikke de kan komme med et bra svar når Tonga ikke er i nærheten av å konkurrere mot GM204...

 

Så ingen ting å ``beskymre`` Seg for?

 

Tar klart den kraftigste Gpu`en Selv om det hadde vært utrolig vanskelig å snu seg mot Nvidia :)

Lenke til kommentar

 

 

Vi får se hva de har i ermet den 25. september, men jeg tror ikke de kan komme med et bra svar når Tonga ikke er i nærheten av å konkurrere mot GM204...

 

Så ingen ting å ``beskymre`` Seg for?

 

Tar klart den kraftigste Gpu`en Selv om det hadde vært utrolig vanskelig å snu seg mot Nvidia :)

 

Det er veldig mye å bekymre seg for, Nvidia kan jo sette hvilken som helst prislapp når de ligger et hestehode foran AMD.

I mine øyne er forresten merkelojalitet et tegn på lav/ingen aktivitet i toppen, uansett om det er snakk om Tine, Steam, Grandiosa, Audi, eller Nvidia :wee:

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes ikke det oser av desperat i det hele tatt.

Håper virkelig dem har noe bra på gang, returnerer 970'en tvert om de har noe bedre for pengene.

Regner med at de fleste håper at det er et knallprodukt, men det er lite som tyder på at de har det liggende.

Hvis de har en virkelig konkurrent til 980 skjønner jeg ikke hvorfor R9 285 kom for tre uker siden.

Lenke til kommentar

ingenting hadde vært mer fantastisk enn om AMD kom ut med et konkurransedyktig produkt nå på onsdag. Men jeg har desverre mine tvil.

 

Kan være at de nye AMD korta er kraftige, men det hjelper lite om driverene er dritt. 290 korta funker ikkje skikkelig ENDA! AMD klarer ikkje drivere med 290 serien, så da har jeg lite tro på 3 serien også. Tok bare 1.5 år å fikse 7970 cfx framepacing :rofl:

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Nvidia gjorde alt rett ved utgivelsen av 980 og 970.

 

Om det er en ny type markedsføring vi her er vitne til, eller om det er andre faktorer? Vil ikke bli helt overrasket dersom AMD nå svarer. Men jeg vil bli overrasket om ikke folk reagerer like positivt som de nå har gjort med Nvidia.

 

Forventer at det blir litt omsetning på AMD også, dersom de klarer å gjennomføre samme strategi :)

Lenke til kommentar

Kan være at de nye AMD korta er kraftige, men det hjelper lite om driverene er dritt. 290 korta funker ikkje skikkelig ENDA! AMD klarer ikkje drivere med 290 serien, så da har jeg lite tro på 3 serien også. Tok bare 1.5 år å fikse 7970 cfx framepacing :rofl:

 

 

Har ikke hatt et snev av driverproblemer siden mitt ATI Radeon 64 DDR, så akkurat der er jeg ikke veldig bekymret. Dog skal det sies at jeg aldri har hatt et kort i crossfire, og heller ikke har planer om det.

 

Edit: Eller jo, når jeg tenker meg om så hadde jeg 2x48xx et eller annet i crossfire, og det fungerte problemfritt. (helt til vifta på det ene kortet tok kvelden :p )

Endret av Apox
Lenke til kommentar

 

Kan være at de nye AMD korta er kraftige, men det hjelper lite om driverene er dritt. 290 korta funker ikkje skikkelig ENDA! AMD klarer ikkje drivere med 290 serien, så da har jeg lite tro på 3 serien også. Tok bare 1.5 år å fikse 7970 cfx framepacing :rofl:

 

 

Har ikke hatt et snev av driverproblemer siden mitt ATI Radeon 64 DDR, så akkurat der er jeg ikke veldig bekymret. Dog skal det sies at jeg aldri har hatt et kort i crossfire, og heller ikke har planer om det.

 

Edit: Eller jo, når jeg tenker meg om så hadde jeg 2x48xx et eller annet i crossfire, og det fungerte problemfritt. (helt til vifta på det ene kortet tok kvelden :p )

 

 

Hvis du ikkje har hatt et snev av problem, så har du ikkje spillt særlig mange spill :wee:

Lenke til kommentar

Tok bare 1.5 år å fikse 7970 cfx framepacing :rofl:

Nå tok det Nvidia syv år å fikse sin løsning mens AMD brukte åtte år på sin løsning (som faktisk fungerte tilbakevirkende for 6000-serien også,) jeg vil ikke akkurat påstå at noen av alternativene er akseptable i PC-verden...

 

 

Men jeg vil bli overrasket om ikke folk reagerer like positivt som de nå har gjort med Nvidia.

Jeg kan spare deg overraskelsen og fortelle deg at uansett om AMD gjør alt rett mens Nvidia gjør alt galt vil det fortsatt være en mindre positiv reaksjon til AMD, se: 5870 mot 480. Det er dessverre slik det fungerer i dag når 70% av markedet sverger til Nvidia.

Lenke til kommentar

 

70% av markedet sverger til Nvidia.....

 

Med god grunn desverre ;)

 

Er en grunn for at jeg har AMD skjermkort også, fordi da kan jeg sjekke fortløpende om AMD korta funker bedre med nyere drivere. Til nå så er de faens så elendige i forhold til det nvidia har.

 

Hvis noen har noen triks for å få amd 290 i cfx til å gå smooth i bf4, så må de si ifra. Tipper det ikkje kommer et eneste svar engang, fordi folk ikkje gidder å ha 290 kort :wee:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hvis du ikkje har hatt et snev av problem, så har du ikkje spillt særlig mange spill :wee:

 

 

Hehe, jeg har 105 spill i Steam biblioteket mitt, så den går ikke :)

 

Fordi du har hatt masse problem så betyr det ikke at alle har det. På samme måte der jeg ikke har hatt problem så betyr det ikke at ingen har problem.

 

Min bekymring med AMD pr.dags dato er kun hardware, ikke software.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

 

Hvis du ikkje har hatt et snev av problem, så har du ikkje spillt særlig mange spill :wee:

 

 

Hehe, jeg har 105 spill i Steam biblioteket mitt, så den går ikke :)

 

Fordi du har hatt masse problem så betyr det ikke at alle har det. På samme måte der jeg ikke har hatt problem så betyr det ikke at ingen har problem.

 

Min bekymring med AMD pr.dags dato er kun hardware, ikke software.

 

 

Ser ut som ikkje du heller gadd å ha AMD skjermkort lengre :p

Lenke til kommentar

7970 i crossfire fungerte vel ganske ok på mitt oppsett. I starten da kortene kom var det en del tull, men etter litt kom det seg. Hadde over 900 timer i BF3 så de fikk kjørt seg :p

 

Har også hatt X1900XT, HD2900 Pro i Crossfire og et 4870X2. Har da fungert ok alle kortene.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...