Gå til innhold

Lommelykt teknologi og kvalitet


JonnyHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke ekspert, dessverre. Men jeg har en Xtar-B-20 som er grei. I lys kan den ikke måle seg med Fenix PD-35, som jeg også har.

 

Etter å ha lest på andre fora kjøpte jeg en Supbeam x40 fra Arngren da Arngren var billigst. Har ingen klager på den lykta. Lyser bredt og langt og er mye billigere enn for eksempel Olight-lykter i samme lumen-klasse. Ekstralys.no og Arngren har også en storebror til X-40 som heter X-60 med 5000 lumen. Den er for stor for å drasse rundt med for meg.

 

Har også Led-lenser x21 som er en god lykt. Men den går ikke i lomma!

 

Fordelen med Supbeam er den lave prisen. Dessuten kan de lades uten å ta ut batteriene. Det er heller ikke noe "trykk på knappen 7 ganger for å..."-tull som de nye Led lenserene har. Det er bare en ring som du dreier på for å velge lysstyrke.

 

Led-lenser x21-2r er likevel en lykt jeg kunne hatt lyst på! Zoomen er forlokkende!

 

edit: greit jeg ikke er ekspert, men det får være måte på: Led-Lenser X21R.2 heter lykta....

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Led-Lenser X21R.2 er en lykt jeg også kunne tenke meg å ha i samlingen, men er ganske dyr.

 

Ja, jeg savner zoomen til Led-Lenser når jeg bruker andre lykter.

 

For tiden sikler jeg litt på denne:

http://www.acebeam.com/acebeam-10000-lumen-x60m#.U_0RpPl_uSo

 

Den er nok såpass ny at den ikke er testet enda. Prisen blir sikkert for høy for meg også. Men det er lov å drømme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...