Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenk på barna i afrika som ikke har pc engang!

 

Tja, men jeg hadde ikke kjøpt meg pc fra dell selv om jeg bodde i afrika....

Hadde du kjøpt fra hp da eller?

 

edit: i følge alle redd barna reklamene så ser det ikke ut til at de har hverken postadresse eller husnummer nedi der, så webbutikker hadde jo vært uaktuelt.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært møkkings på en stund. Var rimelig bedugget på juleballet dog, da gikk det en halv kasse pils for vors på et par timer, og 3-4-5 pils i byen, samt 2 glass champagne.

 

Kassebil her på forumet er en kamerat av meg. Var vors hos han. Han presterte og spy i klasserommet dagen etter da - under skoleavslutninga med utdeling av terminmeldinger og si-hadet-før-sommern-stund. Satt bare rett opp og ned, og spydde ut over pulten.

 

Oho, nei, det var fest, det.

 

Edit:

 

Juleballet i forfjor - da jeg gikk i 1. - det var også party. Jeg og en kamerat delte en helflaske på vei til byen, vi rakk ikke vorset. Da var det 2 dl utblanda sprit og 2dl shotting sånn ca, på den timen vi brukte til byen. Detta var 60%. Kvelden videre er noe slørete, men jeg husker at jeg drakk to ice med en tredje kompis og fikk noe pærevin av noen jeg ikke kjente. Var en liten smule fyllesjuk dagen etter :p

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...