Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Helg PPl :green:

 

Sitter på lite lan hos en kamerat nå, vi er vell 8 stykker her i en liten kjeller.

Heldighvis har vi noen poser med friskluft og cola her da, så det ordner seg :)

 

Satt og spilte gitar etter skolen idag, jeg skal jo spille på Quarten i år, så jeg må jo starte å øve nå. Lærte meg "Back In Black" idag, den er nais :cool:

 

Hmm, trur Hartge var full ellernoe inatt, fikk en telefon i 5 tida som jeg sporet opp til Hartge's navn :hmm:

Lenke til kommentar

Jau, må dra på jobben jeg nå, helvete heller, rakk jeg ikke å skrive oppsigelsen min, håper jeg slipper å jobbe i mai jeg bare, hater å jobbe i mai, har bursdag da og det er natt til 1., 16, og 17 mai, så jeg bare er helt nødt til å få fri, faen ta den jobben!

Skrive oppsigelse i morra, samtidig gikk serveren min til h*lvete istad, jau, jobba jobba som dem sier i tyrkia, tudelu! :(

Lenke til kommentar
:wallbash: Forbanna lydreklame på VG,  hater og ha høytalerene på høyt nivå  :realmad:  **¤K#=)¤UP#¤)=(Y¤(/)&")/#&)"%%!¤!(%!!

 

når kommer det første søksmålet pga skader etter lydreklame?  :devil:

Er den helvetes avskum av ei Garanti Eiendomsmegling-hore som sier "Velkommen til visning" hver gang man kommer med musa over den lille elendige flash-greia som du snakker om?

 

EDIT: Ja, det kan hende jeg ikke er så begeistret for den heller.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...