Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAHH!! Møkka fisketur. Værgudene beviste engang til kor mye de hater meg og svogeren for hvergang vi skal fiske så styrt regner det. Vi måtte seff betale 100kr i bompenger i tilleg til 2x50kr for fiskekort dritt bare for å dyppe noen sluker i vannet. Arggh er dritt lei av bomturer. Eneste gøye med turen var litt det sosiale tullet som man driver men man kaster ut dupp med agn og en oter som svømte faretruende nær agnet vi satte ut.

 

Kliss våt og uber sulten nå.

 

 

Og trøtt!

Lenke til kommentar

Satan. Russebussen var på kontroll i dag...... Skulle liksom bare se på interiøret osv, men plutselig stod den på bremserullene og de titta på det eletriske inni. Det var ikke helt planen nei. Ineriøret gikk greit. Men bussen bremser ikke jevnt på drivakselen, den midtre akselen. Grr. På vei til biltillsynet ville den heller ikke gire til 4. gir, men på vei hjem ville den. Forstår meg ikke på automatgirkasser. Fikk en del lysfeil og noen andre småfeil også. Jippi, akuratt det vi tregnte rett før russetiden.....

Lenke til kommentar
Satan. Russebussen var på kontroll i dag...... Skulle liksom bare se på interiøret osv, men plutselig stod den på bremserullene og de titta på det eletriske inni. Det var ikke helt planen nei. Ineriøret gikk greit. Men bussen bremser ikke jevnt på drivakselen, den midtre akselen. Grr. På vei til biltillsynet ville den heller ikke gire til 4. gir, men på vei hjem ville den. Forstår meg ikke på automatgirkasser. Fikk en del lysfeil og noen andre småfeil også. Jippi, akuratt det vi tregnte rett før russetiden.....

Det var nok koselig...

Hadde tentamen i norsk bokmål i dag, og det gikk vel ganske så greit :)

Bedritne oppgaver, though...

Lenke til kommentar

Hallo

 

Hadde stil idag jeg og (nynorsk tentamen), så jeg valgte å skrive om temaet røyking og ungdommer. Trur stilen blir dårlig da, er ikke så flink i nynorsk :no:

 

Noen som skal ha "nasjonalprøve" imorgen? I matematikk...Det skal jeg.. Ikke at de teller så mye på karakter, men lurer på hva den kommer til å handle om :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg skal ha tentamen i 2MX i morra. Er ikke sånn supergodt forberedt... Men satser på at det går greit.

 

Grunnen til at alle (eller, Elyas av og til :p ) skriver bfisk under innleggene sine - tja - mebbe jeg er leet? Haha :)

 

Må bare slæfe litt mellom all regninga. Var ute å kjørte en tur i stad, da hodet mitt slo seg fullstendig vrangt av all matta, og jeg mistet all min kompetanse. Jernteppe, heter det kanskje? Det var næsty. Litt frisk luft hjalp da, og såklart litt forumhoring.

 

And, oh, jeg har 102 folk på min MSN liste, hvoran 30 er pålogget atm.

Lenke til kommentar
Det derre med salto... Jeg kan ikke det, og jeg kan heller ikke stå på hodet, men stipe kråke og benkpress kan jeg!!  :p

æddabædda det kan jeg så :p

 

Nå er russebilen klar snart, maler den ferdig i morgen kanskje og forsterker til anlegg kommer snart.

 

Blir koselig å sitte baki bilen å drikke.

 

lykke til med prøve bfisk. :thumbup:

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Takktakk Åsmund! Nå har jeg lest over slik at jeg føler at jeg har sånn noenlunde kontroll. Masse shit vi skal gå gjennom, men jeg håper og tror at det blir sentrale, greie oppgaver uten alt for mye hokuspokus. Da skulle det gå bra.

 

Må bare gå og rote frem formelsamlinga mi nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...