Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett etter jeg skrev mitt forrige inlegg her i SO3 så har noen komponenter tatt kvelden i pc'en min.

Jeg prøvde å reparere *.avi fila med Virtualdub.

Første gang jeg gjorde det så crashet pc'en min helt og jeg måtte bak på PSU'en for å få skrudd av pc'en.

Så, jeg prøvde og fikse *.avi fila en gang til med VD, men pc'en crashet på samme måten.

Så jeg tok strømmen og prøvde å starte på ny.

Da kom det ingen skjermbilde. Tok så en titt inne i hovedkortet for å "se" om noe var galt.

Så ingenting, så etter flere oppstartsforsøk så så jeg på rambrikken og tok den ut av socket'en. Og det skulle jeg vist ikke ha gjort for da jeg satt den i, så kom det et fint lite elektrisk poff/knatring og den lille feil-meldings tingen på moboet blei mørk.

Det er SATANS så typisk. Tror jeg skal drepe Murphy og hans pokkers lov.

Nå må jeg vel på utkikk etter nytt hovedkort og det har jeg pokker ikke råd til etter TG :mad:

Dog, jeg har en 1Ghz ting som jeg kjøpte av DiKKy...skal se om jeg kan få start på den i morrgen og få flyttet noen hdd's og stuff over på den.

 

Jeg er hjemme nå. Skulle egentlig vært på jobb, men jeg orker ikke.

Er så pokkers irritert over den svartens pc'en.

BLah...Tror jeg tar meg et bad..

Lenke til kommentar
Pleier og ta meg et bad, for og slippe og tenke jeg, men det funker aldri...

jeg tar meg ett bad for å bli rein.

Men av og til når jeg når jeg vil tenke uavbrutt, og stenge alt ute, da tar jeg med meg madrass, katta og donald inn på bade, setter på krana og vifta og legger meg der. Men dette var mer før, nå hjelper det ikke så mye.

Men lyden av krana og vifta stenger liksom alt annet ute. Ver eneste liten lyd nedenfra skvetter jeg av, fordi det kan være mamma som sier jeg ikke skal bruke så mye vann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...