Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må snart legge meg. Imorgen er det noe rally ting eg skal med en kompis.

Snakket med hun venninen eg har skrevet om før og det eg fryktet har begynt å skje. Old feelings are comming back........

Skrevet (endret)

Nå må jeg gå til skolebussen om 25minutter og skolen begynner om 1 time og 20min, det er triste greier det :( .

(En av de verste dagene også, i dag har vi krl, matte og samfunnsfag.)

Men hva har resten av folket av planer i dag? rane en bank, dra på fotballkamp, leke med minnebrikker :D ?

TSP

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Bæææææsj, skole igjen :(

I dag skal jeg ha masse stygge timer, to bed.øk, to matte, en kjemi, to fysikk og en samflære.. Fritime er fremmedord i dag :p Hater onsdager!!

Men så skal jeg til vennina mi og sove der i kveld da! =) Og det blir koselig..! Så har vi langkjøring imorra tidlig, da skal vi til sverige! :thumbup: Får sikkert et helt kvarter til å handle har jeg hørt, pluss spisepause da.

Skrevet (endret)

<whine>

Æssj...

Er skole, hadde jo vært greit nok det egentlig.

Men er kvalm, forskjølet, vondt i halsen, huet mage og mye rart og er generelt sett slakk... BLÆÆÆÆRK!!!

<whine/>

(nå _er_ eg faktisk på skolen da, så eg slipper i det minste å få mer fravær)

Endret av TLZ
Skrevet

Er på skolen jeg og :p

Har bedøk nå og har vært borte endel timer i dette faget fra før så jeg skjønner ingenting akkurat nå.. Men vi tar pensumet i retardtempo siden ingen følger med så jeg skjønner vel ting etterhvert..

Skrevet

Uff!! Jeg gruer meg. Om ca 1 time ligger jeg i tannlegestolen for å borre alle hullene jeg har i kjeften. Alt skal gjøres på en gang da dette er siste dagen kommunen har tannlege. I tillegg ser det ut som om jeg skal/må trekke visdomstennene når jeg kommer dit... :no:

*grue seg*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...