Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Savner du det gamle innventaret Mario?

Dra frem IRC davel... de er der :)

Hehe eg vet men problemet er at eg ikke liker IRC. Må skrolle sånt og føler at eg er nød t å følge med hele tiden. IRC har eg gitt opp for flere år siden.

Skrevet

Litt surt å ha opp-ned døgnrytme når alle andre har ordnet sin, da blir det kjedelig midt på natten.

Jaja, får vel finne en film eller noe, røyke og slappe enda mer av.

Skrevet
Litt surt å ha opp-ned døgnrytme når alle andre har ordnet sin, da blir det kjedelig midt på natten.

Hehe surt ja. Har egentlig klart å snu døgnrytmen men disse dagene har gått til hel...

Skrevet

God morgen allesammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster godmorgen storebror, god morgen trær og blmster, god morgen fugler små...

woohoo.. jeg er god å huske barnesanger

Skrevet (endret)

Da var lege time bestillt.... bahh....

Må opp igjen klokka 12 og ned på legesenteret

Mamma sa at jeg kanskje hadde bronkitt eller hva det var. Jeg måtte ta noen blodprøver også osv sa hun...

Vært syk i 2 uker nå og vil bli frisk ffs

*sove*

Endret av fUzZy^
Skrevet

gjør deg selv en tjeneste og les "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr. da skjønner du at du ikke slapper av pga røyk :)

hilsen en eks-røyker :)

Skrevet (endret)

Trenger søvn, er visst litt gretten.

Jeg tror jeg tar meg en røyk og slapper litt av :p

Endret av cerion
Skrevet

La oss lage litt liv på forumet....

her sitter jeg og venn med hver vår data, mens våre klassevenner sitter og glor i tavla og jobber med oppgaver i Studifag :D og jeg sittr og glor på HW.no ;)

Skrevet

Nå sitter jeg på skolen og hører på at lærern min sitter og snakker om datasikkerhet. han snakker om win update og masse annet som jeg allerede kan, derfor: hw :p

Skrevet
Nå sitter jeg på skolen og hører på at lærern min sitter og snakker om datasikkerhet. han snakker om win update og masse annet som jeg allerede kan, derfor: hw :p

Å, slem gutt i dag?

Gjest Slettet-df17e
Skrevet (endret)

Lærern min sitter og preiker om Replikerings Topologi... uinteresangt så derfor HW på meg :p

EDIT: Han sa akkuratt: "Ja da er det lunjs!" :w00t:

Endret av Slettet-df17e
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...