Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Tilber mCdonald guden..

EDIT: Og har e hamburger i høyrehand.

Endret av Bundy
Skrevet

må kanskje lage en egen tråd om dette, som folk kan melde seg på. Skal skrive opp endel viktig fakta om religionen.

Men det blir i morra, nå må jeg se på late show, og diverse annet på tv :), har sløst nok kalorier for i dag.

Skrevet
må kanskje lage en egen tråd om dette, som folk kan melde seg på. Skal skrive opp endel viktig fakta om religionen.

Men det blir i morra, nå må jeg se på late show, og diverse annet på tv :), har sløst nok kalorier for i dag.

hehe :!:

tar jeg helt feil hvis jeg gjetter meg til at du er en lat slask? ;)

Skrevet
Takk fredrikb, driver og ser litt på den nå :)

Ittno problem. :cool:

fredrikrb.

No offense, bare det at mange overser R'en. ;)

Lykke til om du har teoriprøve i nærmeste fremtid.

Skrevet

Gjett om "Killdisk" brukte lang tid på en 120GB :ohmy: ca 9 timer...

Godt å få ordnet opp på PC'n, sitter på frisk win installasjon og har lagt inn det mest nødvendige nå tror jeg. Håper jeg får noe å bytte ut den nye C: harddisken med for den er 10 GB hehe (Orginal harddisken som sto i Xboxen min :p )

Kul overraskelse jeg fikk i dag, gikk på vekta og veide 17 kilo mindre enn rett før jul, enda jeg ikke har gjort noe spesielt. Måtte bare veie meg fordi jeg holdt på å miste buksa på butikken da jeg var og handlet hehe :blush:

Skrevet

Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer :thumbdown:

Skrevet
Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer :thumbdown:

Hvor mange ganger gjøres dette?

Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden...

Skrevet
Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer  :thumbdown:

Hvor mange ganger gjøres dette?

Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden...

Håhå, nice.

Skal man ha sikker sletting er Ibas eller lignende det man bør velge. :p

Skrevet

Men så var det det at 99% av folk her inne har for lite penger til å bruke IBAS.

Ueland: Hvilket fint lite program er det du bruker?

Skrevet (endret)

Nasjonale prøver hurra..

Edit: ååå, kan jo ikke si noe om skole her.

Vel, kan nevne noe om at jeg er virkelig vond i ryggen og jeg hater plastikkstoler.

Endret av Jan-Erik
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...