Rykende_Kaffe Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier. McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere. interresant jeg drev også og lagde en relgion en gang. hvordan joiner man??
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier. McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere. interresant jeg drev også og lagde en relgion en gang. hvordan joiner man?? Tilber mCdonald guden.. EDIT: Og har e hamburger i høyrehand. Endret 26. januar 2005 av Bundy
andesam Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 må kanskje lage en egen tråd om dette, som folk kan melde seg på. Skal skrive opp endel viktig fakta om religionen. Men det blir i morra, nå må jeg se på late show, og diverse annet på tv , har sløst nok kalorier for i dag.
Rykende_Kaffe Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 må kanskje lage en egen tråd om dette, som folk kan melde seg på. Skal skrive opp endel viktig fakta om religionen. Men det blir i morra, nå må jeg se på late show, og diverse annet på tv , har sløst nok kalorier for i dag. hehe :!: tar jeg helt feil hvis jeg gjetter meg til at du er en lat slask?
Fredrik Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Takk fredrikb, driver og ser litt på den nå Ittno problem. fredrikrb. No offense, bare det at mange overser R'en. Lykke til om du har teoriprøve i nærmeste fremtid.
Pels Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 www.teoriproven.no SUPPORT!!! *hoppe rundt mens jeg skriker: PERMBANN! PERMBANN!!* Bundy du er bare rar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hoj Da var PC-oppsettet klargjort for morgendagens redigering Dualscreen med kamera som bindeledd mellom PC og TV(monitor) Hvis vi tar med LCD-skjermen på kamera blir det 4 skjermer Wish me luck.
Launch Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Gjett om "Killdisk" brukte lang tid på en 120GB ca 9 timer... Godt å få ordnet opp på PC'n, sitter på frisk win installasjon og har lagt inn det mest nødvendige nå tror jeg. Håper jeg får noe å bytte ut den nye C: harddisken med for den er 10 GB hehe (Orginal harddisken som sto i Xboxen min ) Kul overraskelse jeg fikk i dag, gikk på vekta og veide 17 kilo mindre enn rett før jul, enda jeg ikke har gjort noe spesielt. Måtte bare veie meg fordi jeg holdt på å miste buksa på butikken da jeg var og handlet hehe
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 gikk på vekta og veide 17 kilo mindre enn rett før jul, enda jeg ikke har gjort noe spesielt. *mumle om at noen har det osv..* Killdisk?
Launch Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer
Ueland Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer Hvor mange ganger gjøres dette? Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden...
.tomf Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ueland: Seriøst? Hvor fant du det programmet? Skulle gjerne ha fått tilbake mye av det jeg hadde før jeg formaterte.
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Nå er det skole..jippi jaja kos deg. Eg legger meg.
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer Hvor mange ganger gjøres dette? Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden... Håhå, nice. Skal man ha sikker sletting er Ibas eller lignende det man bør velge.
svamp Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Men så var det det at 99% av folk her inne har for lite penger til å bruke IBAS. Ueland: Hvilket fint lite program er det du bruker?
Uxzuigal Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Drøyt, så stor tråd og jeg har ikke lagt merke til den før , nice
Jeg_ruler Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Vi har en sat** greie på skolen som heter websense. Er det noen som vet hvordan man fjerner det? Går meg på nervene.
Jan Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) Nasjonale prøver hurra.. Edit: ååå, kan jo ikke si noe om skole her. Vel, kan nevne noe om at jeg er virkelig vond i ryggen og jeg hater plastikkstoler. Endret 27. januar 2005 av Jan-Erik
Anbefalte innlegg