Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rotating_circles.jpg

Snålt.

Jeg har forresten ikke tenkt å sitte her og poste bilder hele kvelden, før noen begynner å kjefte meg opp for det. Bare fant et par veldig morsomme.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har aldri vært inne på deiligst med maskinen min som jeg har hatt i snart ett år.

Skrevet

Ok naa har eg endelig installert alt paa nytt men trenger aa lage en copy [image] av den ferske windows installasjonen saa eg kan legge den i en backup partisjon. Noen som vet ka\kordan eg skal gj0re det?

Skrevet

Tenk litt på dette dere:

------------------------------------------------------------------------------------------------

-Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken...

-Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter?

-Å være - eller ikke være - ute i været er et spørsmål om å være eller ikke være avhengig av været for å være ute i været.

Skrevet
-Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken...

Er jo ren logikk det! Du kan bare komme inn, men du får ikke ta noe med deg når du går.

-Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter?

Jeg hører som oftest: Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg ville trodd å lete, eller noe lignende.

Det siste utsagnet skal du få ha, jeg skjønte nemlig ikke bæret.

Skrevet

Ja leita i minst et minutt etter capsen min jeg før jeg fant den på hue! Det er toskete. Men det kjennes seriøst som om capsen sitter på hue enda etter og ha brukt den en hel dag og tatt den av. Så jeg ble bar halvveis eid av meg selv.

Skrevet (endret)

Er det noen som har gitar noter til Se min kjole?

edit: Ja, jeg har googlet men fant ingen ting.

Endret av robB
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...