Daniel Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Snålt. Jeg har forresten ikke tenkt å sitte her og poste bilder hele kvelden, før noen begynner å kjefte meg opp for det. Bare fant et par veldig morsomme.
Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kult bilde Shit det er mange inne på forumet nå :s 931 Bruker(e) aktive de siste 15 minuttene
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Uff nå har søstern finni fram til deiligst.no da!
vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Deiligst.no er teit synest jeg! Det gav meg en ide om å lete etter kjente (fritids, ja vet)
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Deiligst.no er teit synest jeg! Ja jeg vet jo det. Derfor jeg skrev "uff"
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Deiligst.no er teit synest jeg! Ja jeg vet jo det. Derfor jeg skrev "uff" heehehe, vedder alle er jevnlig innom for å sjekke om den har blitt "teitere"!
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har aldri vært inne på deiligst med maskinen min som jeg har hatt i snart ett år.
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Skjønner deg godt. Snyggast.se er mye bedre.
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ok naa har eg endelig installert alt paa nytt men trenger aa lage en copy [image] av den ferske windows installasjonen saa eg kan legge den i en backup partisjon. Noen som vet ka\kordan eg skal gj0re det?
Luv Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tenk litt på dette dere: ------------------------------------------------------------------------------------------------ -Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken... -Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter? -Å være - eller ikke være - ute i været er et spørsmål om å være eller ikke være avhengig av været for å være ute i været.
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 -Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken... Er jo ren logikk det! Du kan bare komme inn, men du får ikke ta noe med deg når du går. -Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter? Jeg hører som oftest: Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg ville trodd å lete, eller noe lignende. Det siste utsagnet skal du få ha, jeg skjønte nemlig ikke bæret.
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det noen som bruker f-secure antivirus? Eg faar ikke oppdatert.
Luv Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ikke prikk på meg da:) Hentet det fra humor911.no...
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Da jeg var liten lette jeg sånn ca i en time etter en lekepistol jeg hadde i høyre hånd. Det er neimen ikke kødd engang!
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ja leita i minst et minutt etter capsen min jeg før jeg fant den på hue! Det er toskete. Men det kjennes seriøst som om capsen sitter på hue enda etter og ha brukt den en hel dag og tatt den av. Så jeg ble bar halvveis eid av meg selv.
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det hender at jeg blir nervøs over at jeg kanskje har mista mobilen siden den ikke er i lomma. Dette skjer kun når jeg snakker i den :S
robB Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Er det noen som har gitar noter til Se min kjole? edit: Ja, jeg har googlet men fant ingen ting. Endret 8. desember 2004 av robB
Anbefalte innlegg