Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle de store stikker jo. Snart er det bare oss som ikke kan pc som er igjen.  :dontgetit:

Er det så rart? Dette stedet har blitt til en sær crossover mellom popit, deiligst.no og et spamathon uten sidestykke.

 

Jeg poster i hvert fall ikke i SO3 lenger (dette er unntaktet som strengt tatt bekrefter regelen), og finner generelt lite underholdende i søppel for tida. :shrug: Det finnes dog en del gode "kjerner" rundt omkring (film, musikk, web-design, etc), men også disse forvitrer. Jaja, dette stedet blir aldri noe bedre enn det brukerene gjør det til, og når majoriteten (eller i hvert fall mange) vil ha det slik det er nå, vel, då får det bare være slik. :shrug: Skjønner VeXx godt, veldig godt. Heldigvis finnes det fremdeles interessante temaer i musikk, ellers hadde ikke jeg hengt rundt fremdeles, i hvert fall.

 

[/ut]

 

Havv teh phønn. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hvordan var det her før?

Mye, mye bedre enn nå. SO3 er jo helt ødelagt pågrunn av alle de nye. Synd, men sant.

Ja, det er greit, har skjønt at det var bedre. Hva var bedre? Hvem ødelegger?

Nye fjortisser som har oppdaget tråden. Har skrevet det før her, men da ble jeg jo flama herfra til månen. Synd at folk ikke innser at jeg ikke kritiserer, men snakker sannhet.

 

psilocybe: :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...