Term Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Yessssss 1 time igjen på jobb nå også har jeg fri i EN HEL UKE!!! Erm klarte ikke å holde det tilbake. Me so happy! Er pisslei av å jobbe nå, så jeg trenger litt relaxation. Skal flire av alle som går forbi huset mitt med skolesekk i morgentimene nå . Det er om jeg ikke skal kjøre nabojenta på skolen da. Hun er flink til å overtale noen ganger siden hun er for lat til å gå, og jeg ofte kjeder meg om morgene før jeg legger meg.
FuglFøniks Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Yessssss 1 time igjen på jobb nå også har jeg fri i EN HEL UKE!!! Erm klarte ikke å holde det tilbake. Me so happy! Er pisslei av å jobbe nå, så jeg trenger litt relaxation. Skal flire av alle som går forbi huset mitt med skolesekk i morgentimene nå . Det er om jeg ikke skal kjøre nabojenta på skolen da. Hun er flink til å overtale noen ganger siden hun er for lat til å gå, og jeg ofte kjeder meg om morgene før jeg legger meg. Grattis....
scoot Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 (endret) *vil ha drikke*.. Kan ikke drikke nå på morgen`n heller, skal ha få full narkose etterpå! Er sulten og tørst, men kan fader ikke gjøre noe med det.. Operere Armen, wish me luck! Endret 13. september 2004 av Sc0oT
Dr3as Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 GL HF BAL ScOoT *prøve å jobbe på jobben*
Hoax Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Du vet at du lever i 2004 når: 1. Du ved et uhell taster pin-koden din på microbølgeovnen 2. Du har ikke lagt kabal med virkelige kort på flere år. 3. Du har 15 telefonnummer for å nå en familie på 3 4. Du sender eposter til de som sitter like ved siden av deg. 5. Unnskyldningen for at du ikke lenger har kontakt med gamle venner er at du ikke har epost-adressen deres. 6. Når du kommer hjem fra jobben svarer du fortsatt telefonen med en "forretningstone". 7. Når du ringer hjemmefra trykker du fortsatt 0 for å "komme ut". 8. Du har jobbet ved samme pulten i 4 år og på den tiden jobbet for 3 selskap. 10. Sjefen din klarer ikke gjøre jobben du gjør. 11. Du ringer familien din for å høre om de er hjemme idet du kjører inn i garasjen. 12. Alle reklamer på TV har en internett-adresse under 13. Å forlate huset uten mobilen, som du ikke hadde de første 10-40 årene i livet ditt er nå en grunn til panikk og du må tilbake for å hente den. 14. Når du står opp om morgenen er du først borte for å komme deg online før du henter kaffe. 15. Du legger hodet ditt på siden for å smile 16. Du leser dette og nikker og smiler. 17. Enda verre; du vet akkurat hvem du skal sende denne mailen videre til. 18. Du er for opptatt til å merke at nr. 9 i listen her ikke var der. 19. Du skrollet faktisk opp for å se at den ikke var der. 20. Og nå sitter du og ler av deg selv.
Dr3as Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 hahaha, takk Hoax.. nå kom jeg i godt humør på morgenen :D
Fredrik Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 hehe :-D nice. skole igjen idag, vi har frem til klokken tihundre på oss til å skrive ferdig en logg. Etterpå er det lyd i noen timer. Jeg har blitt sulten allerede :/
K.. Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Weeeha! nå sitter jeg på skolen og kjeder ræva av meg... Vi har møte om 20 min og studieøkt etter det.. Bra at rapporten på 20 sider skal være ferdig iløpet av denne uka.. Synes nesten det er litt tragikomisk igrunn.. menmen... Håper alle dere andre har en super morgen, og får en SUPER dag vidre
Hoax Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Ah stortsett bare PC'n gjenn å pakke så er det klart til å flytte, Hahaaa nå kommer jeg meg til en by som har skikkelig bredbånd, gjett hvor Må få meg leilighet og bruktbil og bredbånd hmm oppvaskmaskin (eller ny dame ), komfyr, micro, bord... *grøss* Synes jeg lukter smeltet Visa kort
ahpadt Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 /me vil også ha fet hjemmeside fra Polecat. Natta! *peke ned på* :!: *slå hardt på skulderen*
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Ah stortsett bare PC'n gjenn å pakke så er det klart til å flytte, Hahaaa nå kommer jeg meg til en by som har skikkelig bredbånd, gjett hvor Må få meg leilighet og bruktbil og bredbånd hmm oppvaskmaskin (eller ny dame ), komfyr, micro, bord... *grøss* Synes jeg lukter smeltet Visa kort Jeg vil også... Tenkt at jeg var så dum å flyttet hjem igjen til min nåværende x-dame
Torjus Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 For et vær Det har regnet i 2 døgn nå ffs
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 For et vær Det har regnet i 2 døgn nå ffs koslig med regn
Heatsink Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 For et vær Det har regnet i 2 døgn nå ffs koslig med regn
Frekkas Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 For et vær Det har regnet i 2 døgn nå ffs Stakkars. Her har det regnet i over en uke.
scoot Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 *skrive med en arm* FÅTT SKRIFTLIG BESKJED FRA LEGEN: KAN IKKE HA FULL GYM PÅ 3MND
Kultom Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 *skrive med en arm* FÅTT SKRIFTLIG BESKJED FRA LEGEN: KAN IKKE HA FULL GYM PÅ 3MND Det er jo strengt tatt jævlig negativt... eneste faget på skolen man får rørt litt på seg.
scoot Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 .. negativt? hater gym, må sikkert gå tur.. goophy: operert ut en plate + 6 skruer fra venstre arm
Anbefalte innlegg