Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yessssss 1 time igjen på jobb nå også har jeg fri i EN HEL UKE!!!

Erm klarte ikke å holde det tilbake. Me so happy! Er pisslei av å jobbe nå, så jeg trenger litt relaxation.

Skal flire av alle som går forbi huset mitt med skolesekk i morgentimene nå :tease: . Det er om jeg ikke skal kjøre nabojenta på skolen da. Hun er flink til å overtale noen ganger siden hun er for lat til å gå, og jeg ofte kjeder meg om morgene før jeg legger meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yessssss 1 time igjen på jobb nå også har jeg fri i EN HEL UKE!!!

Erm klarte ikke å holde det tilbake. Me so happy! Er pisslei av å jobbe nå, så jeg trenger litt relaxation.

Skal flire av alle som går forbi huset mitt med skolesekk i morgentimene nå :tease: . Det er om jeg ikke skal kjøre nabojenta på skolen da. Hun er flink til å overtale noen ganger siden hun er for lat til å gå, og jeg ofte kjeder meg om morgene før jeg legger meg.

Grattis....

:cry:

Skrevet (endret)

*vil ha drikke*..

Kan ikke drikke nå på morgen`n heller, skal ha få full narkose etterpå!

Er sulten og tørst, men kan fader ikke gjøre noe med det.. :thumbdown:

Operere Armen, wish me luck!

Endret av Sc0oT
Skrevet

Du vet at du lever i 2004 når:

1. Du ved et uhell taster pin-koden din på microbølgeovnen

2. Du har ikke lagt kabal med virkelige kort på flere år.

3. Du har 15 telefonnummer for å nå en familie på 3

4. Du sender eposter til de som sitter like ved siden av deg.

5. Unnskyldningen for at du ikke lenger har kontakt med gamle venner er at du ikke har epost-adressen deres.

6. Når du kommer hjem fra jobben svarer du fortsatt telefonen med en "forretningstone".

7. Når du ringer hjemmefra trykker du fortsatt 0 for å "komme ut".

8. Du har jobbet ved samme pulten i 4 år og på den tiden jobbet for 3 selskap.

10. Sjefen din klarer ikke gjøre jobben du gjør.

11. Du ringer familien din for å høre om de er hjemme idet du kjører inn i garasjen.

12. Alle reklamer på TV har en internett-adresse under

13. Å forlate huset uten mobilen, som du ikke hadde de første 10-40 årene i livet ditt er nå en grunn til panikk og du må tilbake for å hente den.

14. Når du står opp om morgenen er du først borte for å komme deg online før du henter kaffe.

15. Du legger hodet ditt på siden for å smile :)

16. Du leser dette og nikker og smiler.

17. Enda verre; du vet akkurat hvem du skal sende denne mailen videre til.

18. Du er for opptatt til å merke at nr. 9 i listen her ikke var der.

19. Du skrollet faktisk opp for å se at den ikke var der.

20. Og nå sitter du og ler av deg selv.

Skrevet

hehe :-D

nice. skole igjen idag, vi har frem til klokken tihundre på oss til å skrive ferdig en logg. Etterpå er det lyd i noen timer. Jeg har blitt sulten allerede :/

Skrevet

Weeeha! nå sitter jeg på skolen og kjeder ræva av meg... :p Vi har møte om 20 min og studieøkt etter det.. Bra at rapporten på 20 sider skal være ferdig iløpet av denne uka.. Synes nesten det er litt tragikomisk igrunn.. menmen... :D

Håper alle dere andre har en super morgen, og får en SUPER dag vidre :w00t:

Skrevet

Ah stortsett bare PC'n gjenn å pakke så er det klart til å flytte, Hahaaa nå kommer jeg meg til en by som har skikkelig bredbånd, gjett hvor :p

Må få meg leilighet og bruktbil og bredbånd hmm oppvaskmaskin (eller ny dame :p ), komfyr, micro, bord... *grøss* Synes jeg lukter smeltet Visa kort

Skrevet
Ah stortsett bare PC'n gjenn å pakke så er det klart til å flytte, Hahaaa nå kommer jeg meg til en by som har skikkelig bredbånd, gjett hvor :p

Må få meg leilighet og bruktbil og bredbånd hmm oppvaskmaskin (eller ny dame :p ), komfyr, micro, bord... *grøss* Synes jeg lukter smeltet Visa kort

Jeg vil også...

Tenkt at jeg var så dum å flyttet hjem igjen til min nåværende x-dame :hrm:

Skrevet
*skrive med en arm*

FÅTT SKRIFTLIG BESKJED FRA LEGEN: KAN IKKE HA FULL GYM PÅ 3MND

:w00t:

Det er jo strengt tatt jævlig negativt... eneste faget på skolen man får rørt litt på seg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...