Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ååh, har så forbanna vondt i hele overkroppen. Tryna på sykkel..

En IDIOT i en bil skulle slepe en annen bil, så hadde han parkert nede ved bensinstasjonen her, for å fylle bensin.

Slepetauet var helt stramt, og bilen var parkert slik at jeg ikke så det da jeg kom ned bakken i ca 40km/t, og dermed: SVOSJ.

Jeg fløy av sykkelen, over styret og ned i bakken med brystet først. Mista pusten, fikk et gigantisk blåmerke midt på armen, en kul på haka( :blush: ), forslått rygg og smerter i brystet..

 

pain, pain, pain :(

Lenke til kommentar
Chicks dig scars. ;)

Yeah. Tøffe menn har gjerne en avkuttet skulder også.

Nå er det ikke lenge igjen til jeg har råd til piercing i brystvorta! :)

Sjekk det regner i Oslo nå. ELSKER, ELSKER, ELSKER REGN! *bli sentimental og lage rett-i-koppen-kakao som hun burde begynne å roe ned med pga hyperaktivitet*

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge igjen til jeg har råd til piercing i brystvorta!  :)

Da går du til Pinpoint, ingen av de andre snuskene.

Ok, hvor i Oslo ligger det? Dumme meg tenker alltid billigst mulig. Alt som gjøres ordenltig er så dyrt. :(

men du får da hva du betaler for, det er jo litt kjipt om vorta detter av fordi ringen av dårlig da

Lenke til kommentar
Ok, hvor i Oslo ligger det? Dumme meg tenker alltid billigst mulig. Alt som gjøres ordenltig er så dyrt. :(

Torggata, inngang Strøget. Det går en vindeltrapp opp til andre etasje, der er det.

 

Tror egentlig ikke Pinpoint er særlig mye dyrere enn de andre. De som jobber der har derimot et tosifret antall års erfaring mellom seg, noe man ikke kan si om så veldig mange andre.

Lenke til kommentar
Kan ikke infeksjon i puppen føre til at evt babyer ikke kan få nok melk av puppen?

En infeksjon er en indikasjon på at du ikke renser bra nok, plukker på piercingen eller gjør noe annet du ikke bør gjøre. Det er en smal sak å fjerne den.

 

En piercing i brystvorten som blir plassert feil (for dypt eller for grunt), eller med et uegnet smykke (for tynt og/eller for kort barbell/liten diameter på ring) kan derimot resultere i store arrvev-dannelser. Dette kan igjen blokkere melkekanaler.

 

Det er heller ikke alle som har egnete brystvorter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...