Gå til innhold

ANMELDELSE: The Last of Us


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

 

Jeg for min del stusser mer på nedgraderingen av karakteren, en selve karakteren. Så om spiller fikk 8/10 på ps3 og 6/10 på ps4 så hadde jeg reagert på samme måte.

Enig i den, spillet er jo en forbedret utgave av PS3 versjonen men de gir det svakere karakter nå.

 

 

Har du lest anmeldelsen ?

 

Å sammenligne 2 tall og se at det ene er lavere enn det andre trenger jeg ikke lese side opp og side ned for å stusse på. I likhet med UrgeLOLs utsagn.

 

Du synes altså ikke det er interessant å lese begrunnelsen,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

De kunne jo liksågreit repostet den forrige anmeldelsen og lagt inn et avsnitt om ps4 versjonen. Eventuelt da satt ned karakteren til 8 eller 7 om de mener spillet fortjener det. Slik det er nå så virker det jo for en ikke gamer som om at ps3 versjonen er bedre en ps4 versjonen. At de fucket til noe når de portet spillet til ps4. Sannheten et jo at det er bedre og inneholder dlc som tidligere kostet penger.

Evt kan man bare lese anmeldelsen, som forklarer alt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

thomas:

Det hjelper ikke at de forklarer hvorfor de har gjort det, det blir bare merkelig uansett.

 

I all den tid forklaringen er ganske så logisk, så burde det hjelpe.

Lenke til kommentar

 

PC versjonen av GTA IV fikk 9 av 10, samme som ps3 versjonen som ble anmeldt 8 måneder tidligere.

 

Det var rart. Da må jo PC-versjonen kunne vise til bedre grafikk og fps samt ekstra DLC-innhold og enda vanskeligere vanskelighetsgrad. Med det ville jo PC-versjonen oppnå ca 7 av 10 etter di nye rettingslinjene Gamer har lagt føringer for nå. Korleis fekk GTA IV til PC 9 av 10? Var det med figurer eller var utgaven finpussa utan noko form for glitch?
her forutsetter du at pris og andre titler på plattformen er irrelevant. AtW
Lenke til kommentar

 

 

PC versjonen av GTA IV fikk 9 av 10, samme som ps3 versjonen som ble anmeldt 8 måneder tidligere.

 

Det var rart. Da må jo PC-versjonen kunne vise til bedre grafikk og fps samt ekstra DLC-innhold og enda vanskeligere vanskelighetsgrad. Med det ville jo PC-versjonen oppnå ca 7 av 10 etter di nye rettingslinjene Gamer har lagt føringer for nå. Korleis fekk GTA IV til PC 9 av 10? Var det med figurer eller var utgaven finpussa utan noko form for glitch?
her forutsetter du at pris og andre titler på plattformen er irrelevant. AtW

Å, var spillet så billig at det gav karakter 9 av 10? Kosta det mindre på PC enn på konsoll? Trudde det var minst 500 spenn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått spillt dette spillet enda for ventet i utgangspunktet på en PC versjon, men forstår nå at det ikke kommer til å skje ...

 

Så litt på "angry joe" klippet men for min del blir han litt for slitsom over "kul" så orket ikke se hele. Men er det riktig oppfattet at The last of us er veldig likt Uncharted2 feks i type spill?, feks man springer i en ganske så fastsatt rute fra A til B så litt handling\cutscenes, dette repeteres mens handlingen blir drevet fremmover, det blir så blandet inn quicktime events her å der(ser i alle fall at det ikke er noe nytt Heavy Rain på gang selvsagt) .... Om det er denne type spill så er det ikke noe jeg absolutt "må" kjøpe, ser det legges veldig vekt på handlingen om den faktisk er bra kan det selvsagt veie opp for mye. Vurderer å teste det nå, så flott om noen kan bekrefte\avkrefte sammenligningen?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Sim:

Du er nok ikke så langt unna der og forsåvidt kan slike spill være en fantastisk opplevelse. Men når de så ødelegges av forsøk på å innimellom (samt delvis malplassert) å være en eller annen FPS hack'n slashem så går dette fantastiske potensialet rett ut av vinduet. Alt som er så flott med spillet, tempoet, atmosfæren, innlevelsen, karakterene, historiefortellingen, grafikken og rett og slett alt med dette som overgår selv godt ressigerte filmer går rett ut av vinduet når du møter på disse situasjonene.

Det kunne vært fantastisk men ødelegges totalt av at de skal tilfredstille "lets go bananas with bullets and sledgehammers... kiiiilllll" publikummet. Trist....

Dette er grunnen til at jeg fortsatt ser på TWD serien som den mest fantastiske opplevelsen i denne sjangeren og som holder seg tro til kjerneopplevelsen i spillet og at TLOU ble en skuffelse. Telltale vet akkurat hva de er og hva de leverer mens Naughty dog vingler litt til tider.

 

 

Hadde TLOU: Remastered også blitt gitt ut på PC (noe det ikke er noen som helst årsak til å unngå nå) så ville jeg kanskje gitt det en sjangse til om det var godt tilpasset å spille med mus og tastatur. Men jeg er redd jeg hadde blitt like fort lei så fort spillet gikk i mayhem-modus igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Et klassisk eksempel på at de såkalte "journalistene" hos Gamer.No har null erfaring innen spilleverdenen og at de fortsatt ikke har forstått hva dette spillet skulle gjøre for fansen. Det er håpløst å prøve å forklare dette til dem, ettersom de har null grunnleggende forståelse innenfor feltet. Det er en grunn til at de har en ekstremt negativ score hos Metacritic.com. Enda et bevis på at de er en elendig kilde for spillanmeldelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...