Gå til innhold

TEST: Asus ROG Swift PG278Q


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at folk på død og liv skal bestille fra komplett da? jeg fikk min sendt fra proshop i dag, med sporingsnummer og hele pakka , og de har jo fortsatt skjermer på lager... er det de 300 kronene det koster mer der eller ? på en skjerm til 7K er vertfall 300 kroner svært lite betydelig for min del.

 

Jeg foretrekker god kundeservice og det faktum att det aldri har vært noe problem å levere tilbake på angrerett (Komplett har 45 dagers Åpent kjøp i tillegg) eller returnere på garanti/reklamasjon.

 

Proshop får andre folk benytte seg av, jeg holder meg til komplett.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Jeg har ingen interesse av å på noen måte reklamere for proshop eller andre nettbutikker for den saks skyld. Men jeg har hatt et par DOA saker med Proshop der de ordnet opp uten noen problemer, komplett er og flinke, og er nok den nettbutikken jeg har flest ordre i. Men de har en tendens til å rote til forhåndsbestillinger (PS4 lanseringen var et stjerne eksempel) og har i flere tilfeller vært ut for at de har kommet med unøyaktige estimater på varer som ikke er kommet på lager enda. Åpent kjøp er jo greit i seg selv det, men om du ikke klarer å bestemme deg for om du liker eller ikke liker en vare på 14 dager som alle norske nettbutikker har lovpålakt å gi deg i angretid, så vet ikke jeg.

 

Komplett er en god butikk uten tvil, men ser ingen grunn til å bitte seg til en nettbutikk, selv velger jeg ut fra pris og tilgjengelighet. Litt OT, men det for bare gå.

Lenke til kommentar

Spillt litt wolfenstein the new order ,og herre gud for en forskjell naar jeg tenker paa den syke rivingen jeg hadde med den andre skjermen :green: dette spillet hadde jeg sykt mye riving i med den gammle,men det er historie nu.

samme gjelder far cry 3.helt utrolig.

angrer ikke paa denne skjermen.

takk Nvidia og asus :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...