Gå til innhold

TEST: Asus ROG Swift PG278Q


Anbefalte innlegg

Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ?

 

Alle på komplett.no er reserverte..

 

Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser :)

 

Jeg har heldigvis sikret meg et par

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ?

 

Alle på komplett.no er reserverte..

 

Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser :)

 

Jeg har heldigvis sikret meg et par

 

 

et par stykker faktisk, noen som tar seg råen til slikt :p

Selv kommer jeg til å kjøre denne sammen med en 27" LG IPS skjerm, gleder meg dog til å sjekke ut G-Sync å finne ut hvor stor forskjellen faktisk er :)

Lenke til kommentar

 

Så alle er resverte ? Jeg kastet meg rundt å bestilte fra Proshop, helt bortkastet det da eller ?

 

Alle på komplett.no er reserverte..

 

Proshop får sikkert fra sverige eller andre plasser :)

 

Jeg har heldigvis sikret meg et par

 

 

Hva er egentlig pc-budsjettet ditt pr år? Eller ofrer du mat og klær for pc deler? :p:tease:

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Hva skjer med at folk på død og liv skal bestille fra komplett da? jeg fikk min sendt fra proshop i dag, med sporingsnummer og hele pakka , og de har jo fortsatt skjermer på lager... er det de 300 kronene det koster mer der eller ? på en skjerm til 7K er vertfall 300 kroner svært lite betydelig for min del.

Lenke til kommentar

Dessverre.. Selv om Post Nord Logistics sender på lørdager etter det jeg forstår, så skal det vel godt gjøres at denne kommer før mandag når den fremdeles ikke er sendt..

 

Komplett sin kundechat er like ubrukelig som alltid når jeg forsøkte å høre med dem, der forsøkte fyren å overbevise meg om at ingen blir sendt før 20. August.. Selv etter at jeg forklare han at jeg har en bestilling fra første parti som står bekreftet 25. Juli og det hele...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...