Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en grunn for at man bare har 10 av varen på forsiden av avisen i generelle tilbud.

Ved siden av varen står nemelig et oppsalgsprodukt de tjener penger på.

Så skal selgeren få deg til å kjøpe denne i stedet pga ditt og datt.

Eneste målet en selger har når du går til billigproduktet.

 

Ikke at swift har noen konkurrent :rofl: # kun en digresjon.

Lenke til kommentar

Det er i så fall positivt. Ser stadig tilbod på Elkjøp og liknande der det står "Begrenset antall" og dei går tom så fort dei første ti kundane har vore innom.

Du kan fortsatt kjøpe det til den prisen med mindre de har stoppet produksjonen og det er noe lagerutsalg elns. :)

 

lageret ble mer enn en gang fylt til randen av semi-gode vaskemaskiner på supersalg. Men ble fort utsolgt når det står 20 stykk i kø før åpningstid for å få utnytte seg av tilbudet. :ohmy:

Lenke til kommentar

Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda...

 

Oi! Da tror jeg du møtte en svært hyggelig selger :)

 

På mailen jeg fikk stod det at det kun gjaldt varer på lager i butikk. Og spesifikt ikke bestillingsvarer.

 

Det kommer nok tilbake med nytt tilbud i mai som War skriver. Og som nevnt tidligere i tråden, mange andre butikker (xxl mot slutten av november om det er likt som i fjor).

 

Litt av en avsporing... Men til mer jeg leser her, til mer angrer jeg at det ikke ble kjøp! :)

Lenke til kommentar

 

Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda...

 

Oi! Da tror jeg du møtte en svært hyggelig selger :)

 

På mailen jeg fikk stod det at det kun gjaldt varer på lager i butikk. Og spesifikt ikke bestillingsvarer.

 

Jeg tror det menes i den mailen at tilbudet ikke gjelder bestillingsvarer i form av varer som ikke er en del av deres vanlige sortiment. Jeg var på en annen Expert i fjor og gjorde akkurat det samme med den første iPad Air'en da.

Lenke til kommentar

Jeg tror det menes i den mailen at tilbudet ikke gjelder bestillingsvarer i form av varer som ikke er en del av deres vanlige sortiment. Jeg var på en annen Expert i fjor og gjorde akkurat det samme med den første iPad Air'en da.

 

Det høres jo supert ut! :)

 

...men ut ifra mine siste tre erfaringer med Expert blir det nok aldri noen handel der igjen... Menmen Meg om det :)

Lenke til kommentar

hei, har akkuratt kjøpt meg en asus ROG SWIFT PG278Q.
kobler alle kablene til pcen og den gir ikke noe bilde, annet enn når jeg kobler til strømmen og den forteller meg at det ikke er noe signal...

grafikkkortet er Nvidia geforce gtx 570, dårlig grafikk kort ja, men den skal displayport..

Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...