Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm wow loader og rett før jeg ser karakterene mine blir skjermen svart med out of range :hmm:

120 gikk ikke, 60 gikk :wee:

 

eneste valget i wow med 2XXX x xxx-oppløsning er (wide)

Lavere jeg satt, lenger fikk jeg spille før alt ble svart.

Men selv 60hz i 1600x1200 klikka til slutt.

Setter da skjermen i det, så wow.

 

Haha jalla nvidia experience fungerte utmerket å starte ifra.

60-70fps da med 2x 780ti sc

Endret av War
Lenke til kommentar

Blåse av halve lønna på hardware liker vi :dremel:

 

Hehe .. Tjener heldigvis litt mer enn det, men netto er det jo ikke langt ifra med vannblokk og så videre ...

 

Blir spennende. Ser ut til at gamlegutta fra BF2 dagene skal legge kjerring, husrenovering og småbarn til siden og bli weekend warriors i BF4, så da må jo oppsettet reguleres deretter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enligt Asus har cirka 600 exemplar hittat ut till kunder i norden, men efter de inledande leveranserna gapar butikshyllorna tomma. Orsaken är att leverantören AU Optronics, som än så länge är ensamma om att tillverka skärmpaneler med 2 560 × 1 440 pixlar i 144 Hz, inte lyckas möta efterfrågan.


Den som beställt en Asus ROG Swift PG278Q får med andra ord vara beredd att vänta. Nästa leverans om cirka 500 exemplar beräknas anlända framåt månadsskiftet augusti–september, men samtidigt befaras att bristen på lämpliga skärmpaneler kan kvarstå ända fram till vintermånaderna.



http://www.sweclockers.com/nyhet/19181-asus-rog-swift-drabbas-av-panelbrist


Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte h****** får jeg ikke høyere fps enn 60 (låser seg på max 60) når jeg har tatt av v-sync og valgt 2560x1440 144Hz i setup i BF4?!? :wallbash:

Fant ut av dette... Turbo var valgt til 60Hz på skjermen :blush:

 

Er det forresten noen av dere som spiller Crysis 3? Det lagger for j***** selv med medium på innstillinger, og jeg skjønner ikke hvorfor :blink:

 

BF4 flyter som en drøm med G-sync selv med fps helt ned i 34, men Crysis 3 er fullstendig møkk selv med 40-50 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...