Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i eksen til kameraten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble ikke noe film i går.... :(

Hun kom hjem på søndag og spurte da om hun hadde lyst til å finne på noe da. Men hun skulle være med familien sin, noe som er ganske forstålig, ettersom hun ikke har sett de på en måned. Hun sa at vi kunne finne på noe på mandag. På mandag, så jobbet jeg til 20.00, når jeg var ferdig, så spurte jeg henne om vi skulle møtes. Hun var ikke hjemme, var det jeg fikk som svar tilbake. Våknet tirsdag morgen av at jeg fikk en melding og det var hun som lurte om vi skulle møtes kl 20. Jeg sa selvfølgelig ja. Klokka ble 19, da var jeg men en tre kamerater og ei venninne. de spurte om jeg ville være med å bade, men jeg sa nei ettersom jeg allerede hadde en avtale. Kl 19.30 ish, fikk jeg melding der hun sa at hun var syk. Kunne heller finne på noe neste dag....

Onsdag jobbet jeg til kl 14, dro til en kamerat og var der i noen timer. Sendte henne en melding og vi ble enige om møtes. Men ble heller ikke noe av. Torsdag, så sendte jeg henne en melding tidlig på dagen, men da hadde hun besøk av en kamerat.... Men hun sa at jeg kunne komme til henne kl 6. Klokka ble 6, så jeg dro opp til henne og ble møtt med en stor og god klem. Vi dro ut og kjøpte is og kosa oss i flere timer helt til hun måtte hjem. Hjemme i gården hennes, så avtalte vi at jeg kunne komme kl 20, etter jeg var ferdig på jobben neste dag (altså fredagen i går). Når jeg var ferdig på jobb, så satt jeg meg inn i bilen og ringte til henne, men ikke noe svar. Prøvde å ringe og sende melding. Tilslutt, så svarte hun på Snap og sa at hun måtte bake kake til lillesøsterens bursdag på søndag. I mellomtiden hadde jeg snakket med ei venninne av henne og hun sa at de hadde krangla. så jeg spurte henne om det var noe hun ville snakke om og om hun fortsatt ville ha besøk. hun ville ikke snakke om det og heller ikke ha besøk. fikk en melding av henne kl 02 i natt der hun sa at hun ville ha tid for seg selv, hun var lei av alt og alle... Ville ikke at jeg skulle ringe eller noe. Hun skulle ta kontakt når hun hadde fått tenkt og hatt litt tid for seg selv.

 

Noen som vet hva jeg burde gjøre her? tenkte jeg bare skulle gi henne den tiden hun trenger og så får jeg bare ta det som det kommer. Men ettersom hun ikke vil snakke med meg, så vet jeg ikke hva som er galt.

Setter stor pris på svar! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg var med hun i går, vi var ute å spiste sammen. Når jeg kjørte henne hjem, så begynte vi å snakke om forhold og slikt. Hun sa at hun skulle holde seg unna gutter og fokusere på skolen. Hun sa at det er mange gutter som har lagt henne til på facebook og begynte å prate med henne og spurt om de skal møtes. hun har sagt nei. Litt etterpå, så sa hun "lurer på hvordan det er å møte en ny gjeng, en ny vennegjeng". hun sa også at hun hadde det litt vanskelig for tida, ville helst bare sitte inne alene med en god bok. være for seg selv.

Jeg hadde egentlig tenkt å fortelle henne om følelsene mine, men når hun sa alt dette, så valgte jeg å la vær. vil ikke gi henne mer hodebry. sa istedenfor at hun kunne stole på meg og snakke med meg hvis det var noe.

Hvis hun finner en ny vennegjeng, så er jeg redd for å "miste" henne. se henne mye mindre...

forslag?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har vært litt med jenta i det siste :) og i går så var i på brygga og spiste is som vi gjorde hele tiden før. vi prata og hadde det koselig. etterhvert begynte vi å prate om kjæreste og slikt. da sa hun at hun holdt på med en fyr, og han er en annen kamerat av meg. jeg så ikke den komme i det hele tatt og ble litt satt ut. Når jeg hadde kjørt henne hjem og vi stod i oppkjørselen, så fortalte jeg henne om mine følelser for henne. virka som hun ble litt satt ut... hun viste ikke helt hva hun skulle si. tilslutt sa hun at hun holder på med han andre og kunne ikke bare dumpe han ettersom hu likte han ganske godt. hun sa at vi fremdeles kunne være venner og ville ikke at jeg skulle slutte å ta kontakt med henne.

 

kommer til å bli kjipt å se henne med en annen. akkurat nå, så har jeg bare lyst til å grave et hull i bakken og bli der og bare glemme jenta. friendzona nok en gang....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...