Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste som ønsker å prøve hasj


Anbefalte innlegg

 

Aldri prøvd sprit. Jeg har ikke noe imot at folk nyter alkohol, men folk som bruker narkotiske stoffer vil ikke jeg ha noe med å gjøre. Men jeg har sagt jeg ikke vil stoppe henne fra å gjøre det denne ene gangen. Men gjør hun det igjen er jeg i en rævva situasjon. (Hun er drømmejenten, ingen kan være bedre, men jeg kan ikke leve med at hun jevnlig tar hasj)..

 

 

 

Anonymous poster hash: 27394...974

 

Du har altså ikke noe i mot at folk bruker et av de sterkeste rusmidler vi har, alkohol. Men cannabis reagerer du på. Det er tegn på mangelfull kunnskap, som du dessverre deler med de fleste i det norske samfunn, blant annet vår justisminister som synes hjemmebrent er ok, men cannabis, fy, fy.

 

Du bør heller være glad for og ha en slik liberal jente. Begynn og røyk litt hasj selv og du vil oppleve hvor bra sex er når man begge er små steine. Sex og alkohol hører som kjent ikke sammen. Så legg i fra deg dine fordommer og lev livet. Hasj er et nytelsesmiddel som selvsagt ikke er ufarlig. Men hasj er det rusmidlet som garantert skader minst. Bruk det med måte, dvs. ikke røyk fra morgen til kveld. Hold dere til ei pipe eller to på kveldstid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør heller være glad for og ha en slik liberal jente. Begynn og røyk litt hasj selv og du vil oppleve hvor bra sex er når man begge er små steine. Sex og alkohol hører som kjent ikke sammen. Så legg i fra deg dine fordommer og lev livet. Hasj er et nytelsesmiddel som selvsagt ikke er ufarlig. Men hasj er det rusmidlet som garantert skader minst. Bruk det med måte, dvs. ikke røyk fra morgen til kveld. Hold dere til ei pipe eller to på kveldstid.

 

Men cannabis er jo NARKOTIKA. Alkohol er bare alkohol og er lovlig. Siden den norske lov sier dette spiller det ingen rolle hva de faktiske effektene og skadevirkningene av de to rusmidlene er. Som vi har lært på ungdomsskolen av politiet er absolutt all narkotika livsfarlig og vil ødelegge livet ditt bare du tenker på å bruke det. Og som nordmenn må vi jo rette oss etter alle lover og regler og mene at alle lover er gode fordi de er ment å gjøre livet vårt bedre. DUH.

 

Anonymous poster hash: f06b6...906

Edit: fjernet unødvendig bruk av quotes

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

La henne røyke. Hun merker ikke noe første gangen annet enn placebo og latterkrampe uansett. Og den gode følelsen av å prøve noe nytt med venninnene da, det er jo selve opplevelsen og godfølelse.

Enig med denne. For 15 år siden prøvde jeg hasj. 4 jointer og kjente ingenting annet enn nikotin. Burde droppa den femte da, da slo visst alle sammen inn. Jeg lå flat uten balansesans og tenkte "hva faen skulle jeg dette for egentlig?" mens det hørtes ut som et langt tog suste gjennom hodet mitt. De neste 5 årene røyka jeg ca. 1 gang i året, men jeg ble mest trøtt og susete av det, ga meg lite, så nå er det 10 år siden sist og jeg tviler på at det blir å skje igjen.

 

Anonymous poster hash: b1a0b...168

Lenke til kommentar

Men cannabis er jo NARKOTIKA. Alkohol er bare alkohol og er lovlig. Siden den norske lov sier dette spiller det ingen rolle hva de faktiske effektene og skadevirkningene av de to rusmidlene er. Som vi har lært på ungdomsskolen av politiet er absolutt all narkotika livsfarlig og vil ødelegge livet ditt bare du tenker på å bruke det. Og som nordmenn må vi jo rette oss etter alle lover og regler og mene at alle lover er gode fordi de er ment å gjøre livet vårt bedre. DUH.

 

Anonymous poster hash: f06b6...906

 

Fysj og fy. Ja staten har helt rett. Legg deg flat og lytt til hva mamma staten sier.

 

Edit: fjernet unødig bruk av quotes

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Tror du det du. Hva trodde du jeg trodde?

 

At du ikke tok den. Virka bare litt rart for deg å være sarkastisk som svar til han, om du gjorde det, siden du egentlig sa akkurat det samme. Sorry at jeg misforsto. =)

 

Edit: fjernet unødvendig bruk av quotes.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er som regel en kar som lett setter seg inn i andres meninger også. Men ikke når det kommer til dette temaet. Hasj er narkotika, og det øker faren for bruk av andre stoffer. Kun tapere utsetter kroppen sin for sånt tull.

 

 

Hvor gammel er du? En dag vil du nok selv se at denne kommentaren er så langt ute som det får blitt.

 

TS får gjøre/tenke hva han vil, men jeg synes det er synd at mange mennesker fortsatt har disse holdningene mot "narkotika". Alkohol er et av de verste og farligste narkotikum (tobakk også), langt verre enn både ecstasy, lsd og cannabis. Likevel er halvparten av norges befolkning drita hver helg, så rus/narkotika er ikke så ille i seg selv om det brukes med måte. Det er så utrolig ignorant å ikke en gang lese noe om temaet og stole blindt på en lovgivning og det politiet sier. Voks opp, ta egne valg.

 

 

Jeg er 27 år gammel, siden du lurer (fatter ikke hva det har med saken å gjøre). Og jeg er heller ikke drita hver helg - langt fra faktisk.. Jeg har aldri hverken rørt hasj, cannabis, ecstasy el.

 

Svake mennekser som kaster bort livet sitt på slikt tull. Og ekstremt mange som viser slappe holdninger i denne tråden.

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er 27 år gammel, siden du lurer (fatter ikke hva det har med saken å gjøre). Og jeg er heller ikke drita hver helg - langt fra faktisk.. Jeg har aldri hverken rørt hasj, cannabis, ecstasy el.

 

Svake mennekser som kaster bort livet sitt på slikt tull. Og ekstremt mange som viser slappe holdninger i denne tråden.

 

 

Du virker ganske skjermet fra hvor vanlig cannabisbruk faktisk er. Veldig mange smarte og oppegående mennesker bruker cannabis regelmessig. Kun et veldig lite mindretall får problemer med cannabisbruk, og de som får problemer har vanligvis sosio-økonomiske eller/og psykologiske problemer fra før av. De som bruker det i Norge annonserer det selvfølgelig ikke, og de holdningene som du syntes er "slappe" er veldig vanlig blant unge folk som bor urbant, da spesielt blant studenter og folk med høyere utdanning.

 

De holdningene du har er nok utdaterte og basert på misinformasjon. Trappetrinnshypotesen f.eks. har blitt avkreftet i flere studier.

 

Visste du f.eks hvor vanlig cannabis er i Silicon Valley og the Bay Area selv om det ikke egentlig er lovlig med unntak av medisinsk bruk? Tenk det. En region som er i førersetet når det kommer til teknologiskapning og flommer over av personer med utdannelse fra eliteuniversiteter er en storforbruker av cannabis: http://www.businessweek.com/articles/2013-02-28/silicon-valley-is-high-on-innovation-dot-and-pot

 

Anonymous poster hash: f06b6...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker at du ikke kan tvinge henne til å ikke prøve det hvis hun absolutt vil, og det eneste du kan gjøre er å fortelle henne hva du føler om saken. Så kan det være hun forandrer mening, eller så prøver hun likevel, som er hennes rett.

Føler sorgene blir tatt litt på forskudd her. Det er forståelig at du er bekymret og at du ikke vil kjæresten skal prøve det. Men det spiller liten rolle å gjøre det "verre enn det er" ved å hoppe til konklusjoner.

Ta det et steg av gangen. Sannsynligvis prøver hun det en gang, stopper som hun faktisk har sagt at hun skal, og så blir dette glemt fort. Hvor kjedelig er det ikke da om du skulle "overragert" og dumpet henne osv, når du åpenbart har følelser for jenten.

Kanskje går det ikke så lett, at hun bruker oftere og oftere ("verste" scenario), men poenget er at du ikke trenger å forberede på det verste, ta det når det eventuelt kommer. Ikke gjør noe du vil angre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...