Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrujern har jeg plenty av i alle størrelser, mangler bare noe til å ta av/på ledd med. Men det er kanskje ikke springbars i leddene, men heller bare rake pinner som skal bankes ut?

 

Det er nok ikke springbars i leddene nei. Som oftest er det skruer eller pinner som må dyttes ut. 

Tidssonen har verktøy for det. Jeg bruker primært barettverktøy med pinn i den ene enden for å dytte ut de som står i ledd. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er gira på en ny klokke som tåler en støt. Siden den skal brukes hardt, kommer jeg ikke til å legge mer enn tusenlappen i den. 

Har en Certina Action Diver og en Kentex Skyman, og ingen av de vil jeg ripe opp. 

Noen som har forslag? Mulig jeg ryker på en brukt SKX009 da jeg var utrolig fornøyd med den forrige.

Lenke til kommentar

Er gira på en ny klokke som tåler en støt. Siden den skal brukes hardt, kommer jeg ikke til å legge mer enn tusenlappen i den. 

Har en Certina Action Diver og en Kentex Skyman, og ingen av de vil jeg ripe opp. 

Noen som har forslag? Mulig jeg ryker på en brukt SKX009 da jeg var utrolig fornøyd med den forrige.

Trenger vel ikke kjøpe brukt når nypris er i dette leiet

http://www.amazon.com/Seiko-Mens-SKX009K1-Divers-Watch/dp/B000275R72/ref=sr_1_5?s=apparel&ie=UTF8&qid=1443172364&sr=1-5&nodeID=7141123011&keywords=SKX009

 

http://www.ebay.com/itm/STUPENDO-SEIKO-OROLOGIO-AUTOMATICO-SCUBA-DIVERS-200M-PEPSY-STYLE-SKX009K1-/301747019287?hash=item4641861e17

Lenke til kommentar

En i familien er på utkikk etter ny klokke, og ønsker seg en Seiko Ventura SPC074. Noen som vet om man får tak i denne i Norge, eventuelt hvor? Eventuelt vet om noe lignende i samme prisklasse? Han har en maksgrense på 5000kr.

Skjønner skepsisen til å handle på nett, og i tillegg utenfor landegrensene, men med akkurat den klokken er det ikke mange grunner til å unngå Creationwatches som har den til 2.991kr som inkluderer frakt. Litt usikker på om de alltid gjør det, men svært få rapporterer om at de må betale moms (og tollgebyrer) på foresendelsen siden de "alltid" skriver ned verdien uten at kunden har spørt om det. 

 

Mange i tråden her som har bestilt fra CW som sikkert kan fortelle hva de synes. Går også an å søke i tråden, siden det har blitt nevnt et par ganger.

Lenke til kommentar

Denne dukket opp hos meg nå, reklame i FB: www.klokkenorge.com. Dette må da være svindel? Ingen selger en ekte Rolex til 999?

Om du finner en ny rolex til det tjuedobbelte er det antagelig fortsatt noe muffens.

 

Håper du rapporterte annonsen som phising.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...